Logo

Trade marketing

Focus Media Group ze świąteczną komunikacją Jack Daniel’s w kanałach sprzedaży

Trwa świąteczna kampania Jack Daniel’s pod hasłem „Dobry prezent powstaje latami, nigdy na skróty. Niezmiennie od 1866”. Za przygotowanie materiałów sprzedażowych do kanałów on-trade i off-trade odpowiadało Focus Media Group. Działanie zostało realizowane w ramach stałej obsługi marki Jack Daniel’s, którą agencja prowadzi od 10 lat.

Jack Daniel’s to amerykańska Tennessee Whiskey tworzona od 1866 roku. Swój niepowtarzalny smak i aromat, a także bursztynową barwę zawdzięcza beczkom, w których dojrzewa latami. Są one robione ręcznie z amerykańskiego dębu, bez użycia kleju czy gwoździ i każda z nich jest używana tylko raz. Nawiązując do tradycyjnych technik tworzenia whiskey w materiałach POS, towarzyszących najnowszej kampanii, zostały wykorzystane oryginalne beczki Jack Daniel’s.

– Naszym zadaniem było przygotowanie materiałów sprzedażowych, podkreślających, że Jack Daniel’s to idealna propozycja prezentu, za jakością którego stoi tradycja i niezmienność procesów tworzenia whiskey. Wykorzystanie oryginalnych beczek znakomicie wpisywało się w tę koncepcję – powiedział Kamil Ślusarski, Account Manager Focus Media Group.

Kampania rozpoczęła się w listopadzie. Focus Media Group odpowiadało za zaprojektowanie i nadzór nad produkcją materiałów POS do kanałów on-trade i off-trade.

MW