Logo

Trade marketing

GARP Integrated przedstawia nowego udziałowca – Omni Marketing Global

Spółka GARP Integrated ma przyjemność poinformować, że nawiązała strategiczną współpracę dzięki sprzedaży 51% akcji spółce Omni Marketing Global, światowemu liderowi na rynku rozwiązań shopper marketingowych. Omni Marketing Global już wcześniej umocniła swoją pozycję na rynku europejskim nabywając udziały w POS Media Group, spółce obecnej w 8 krajach europejskich.

Współpraca pomiędzy GARP Integrated, agencją komunikacji strategicznej i kreatywnej z wieloletnim doświadczeniem w shopper marketingu, aktywacji marki, content marketingu i mediach społecznościowych w Czechach, a Omni Marketing Global, światowym liderem rynku założonym w 1993 roku, posiadającym oddziały w 24 krajach, zwiększy portfolio usług świadczonych w Europie zarówno na rzecz partnerów detalicznych, jak i marek.

– Przejęcie tak dużego gracza, jakim jest Omni Marketing Global, obiecuje korzystne partnerstwo dla obu spółek. Zyskamy stabilność międzynarodowej firmy, jaką ma już wielu naszych konkurentów posiadających oddziały na całym świecie, i rozwiniemy nasz potencjał twórczy w pracy nad nowymi, ekscytującymi projektami. W zamian za to nasz nowy partner będzie mógł oferować swoim klientom kreatywne rozwiązania – powiedział Ondřej Gottwald, Dyrektor Generalny GARP Integrated.

O GARP Integrated

GARP Integrated, agencja komunikacji strategicznej i kreatywnej, działa na czeskim rynku od ponad 10 lat. W ciągu tego okresu firma zdobyła doświadczenie w dziedzinie aktywacji marki, shopper marketingu, content marketingu, komunikacji cyfrowej i komunikacji w mediach społecznościowych. GARP tworzy również zintegrowane strategie komunikacji oraz kreatywne koncepcje w internecie i poza nim, pomagając markom w rozwijaniu sprzedaży i preferencji. Wiele firm wybiera koncepcje obejmujące społeczną odpowiedzialność biznesu, ponieważ wzbogacają one ich pracę o „wyższy cel”.

GARP Integrated posiada portfolio międzynarodowych klientów, takich jak Unilever, Mondelèz, United Bakeries, Molson-Coors, itp., a także szerokie doświadczenie w komunikacji marketingowej w obszarze usług finansowych, telekomunikacji, motoryzacji, logistyki i innych.

O Omni Marketing Global

Od 1993 roku Omni Marketing Global jest wiodącym partnerem strategicznym dostarczającym kompleksowych rozwiązań shopper marketingowych, współpracującym bezpośrednio z wiodącymi przedsiębiorstwami handlowymi i firmami marketingowymi w regionie Azji i Pacyfiku, obecnym w 24 krajach. Oferuje kompleksowe produkty i usługi dostosowane do potrzeb klientów w całym środowisku marketingowym, w różnych sektorach i branżach.

Poprzez nasze jednostki biznesowe, obejmujące ActMedia, DemoPower, K2 Insight, Red Basket, StoreMinder, U-Marketing, Continuity Plus i POS Media Group, oferuje kompleksowy pakiet usług shopper marketingowych, takich jak interaktywne media sklepowe oparte na zmysłach, pokazy produktów, merchandising, eksploracja danych i precyzyjne programy marketingowe.