Logo

Marketing MIX

„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga z nagrodą w USA

TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48 edycji amerykańskiego konkursu CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS. Co ważne, jurorzy tegorocznej edycji tego konkursu uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowaną na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku za najlepszy projekt tej edycji konkursu przyznając jej nagrodę BEST IN SHOW.

Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę biorąc udział w ocenach. 

W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.

TOFU Studio to multidyscyplinarne studio projektowe z Gdańska specjalizujące się w grafice użytkowej oraz rozwiązaniach z obszaru motion graphics. Studio jest laureatem tegorocznej Nagrody za Promocję Kultury Miasta Gdańska im. Marcina Opitza przyznawaną przez Prezydenta Miasta Gdańska oraz kilkudziesięciu innych konkursów w Polsce i na świecie.

CREATIVITY INTERNATIONAL AWARDS

MW