Logo

Marketing MIX

Dawid Kwiatkowski w nowej kampanii lodów KAKTUS

Ruszyła nowa kampania Froneri Polska, producenta lodów KAKTUS. Główną osią kampanii jest hasło „Gryź jak lubisz”, na którym marka opierać będzie w 2019 swoją komunikację. Podkreśla to również nowy spot telewizyjny KAKTUSA, wyprodukowany z udziałem ambasadora marki – Dawida Kwiatkowskiego. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja SPIN OFF.

30-sekundowa reklama telewizyjna jest kluczowym elementem kampanii, ale towarzyszą jej również inne, zasięgowe działania. Marka jest lokowana w programie „The Voice Kids”, w którym Dawid Kwiatkowski jest jurorem i na który zaprasza w billboardzie sponsorskim KAKTUSA emitowanym w TVP2. Całość uzupełniania jest spójną komunikacją na kanałach własnych marki w mediach społecznościowych.

Za kreację i strategię kampanii odpowiada agencja SPIN OFF. Spoty wyprodukował dom produkcyjny KRISKEJ, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker Poland.

SPIN OFF prowadzi działania dla marki KAKTUS w zakresie obsługi kreatywnej oraz social media od lipca 2017. Agencja realizuje również działania dla innych marek należących do Froneri. Odpowiada za działania digitalowe marek MANHATTAN, SCHOLLER oraz KAKTUS, w tym prowadzenie ich kanałów social media oraz stron produktowych.

MW