Logo

Marketing MIX

SalesTube wzmacnia kadrę menadżerską – Ewa Lotko Senior SEM Managerem

SalesTube rozpoczyna rok kolejnym mocnym transferem. Z początkiem stycznia Ewa Lotko objęła nowo utworzone stanowisko Senior SEM Managera. Jest odpowiedzialna m.in. za zarządzanie zespołem specjalistów SEM, koordynację procesów New Business oraz współpracę w ramach Group One Media. Będzie raportować bezpośrednio do Macieja Jerzaka, Marketing Intelligence Directora, który w grudniu ub.r. przeszedł do SalesTube z Booking.com.

Ewa Lotko jest ekspertem Search Engine Marketing (SEM) z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży mediowej. Pracowała m.in. w Adequate Poland oraz intymnosc.pl. Przez ostatnie 6 lat była związana z agencją GroupM, gdzie jako Team Leader SEM odpowiadała za PPC oraz optymalizację kampanii AdWords m.in. dla takich klientów jak: Alior Bank, Leroy Merlin, KappAhl, Wittchen, Biedronka, NIVEA, Nestlé, czy AVON.

Od stycznia Ewa Lotko dołączyła do kadry menadżerskiej SalesTube. Jako Senior SEM Manager będzie odpowiedzialna za budowanie wysokiej jakości produktów
SEM, koncentrując się na innowacyjnych rozwiązaniach oraz efektywności biznesowej prowadzonych kampanii. Do zadań Ewy będzie należało również pozyskiwanie nowych klientów, usprawnienie wewnętrznych procesów nowo biznesowych oraz planowanie i wspieranie ścieżek rozwoju członków zespołu.

SalesTube to najbardziej dynamicznie rozwijająca się spółka Group One, która współpracuje blisko z takimi globalnymi graczami i inicjatorami zmian jak Google i Facebook.  Konsekwentnie poszerza swoje kompetencje i wzmacnia zespół specjalistów. Jest oficjalnym resellerem Google Analytics 360, a w lipcu ub.r., jako jedna z nielicznych agencji, SalesTube otrzymał tytuł oficjalnego Sales Partner w nowym programie Google Marketing Platform, przyznawany partnerom wyróżniającym się wiedzą oraz praktycznym doświadczeniem w pracy z narzędziami Google. Wtedy również Sales Tube powołał dedykowany zespół ekspertów, specjalizujących się w integracji narzędzi technologicznych, tj. DoubleClick oraz Google Analytics 360 w ekosystemie biznesowym Klienta, wprowadzając tym samym nowy model współpracy z klientem oparty na digital consultingu. Najwyższe kompetencje analityczne oraz doświadczenie zespołu doceniła ostatnio Grupa Wirtualna Polska Holding, dla której SalesTube rozpoczął jedno z największych wdrożeń Google Analytics 360 w Europie Środkowo-Wschodniej. Implementacja narzędzi GA obejmie ponad 60 serwisów GWP.

JK