Logo

Marketing MIX

Zakończenie loterii „Góra siana do wygrania”  

Ogromne zainteresowanie loterią i prawie ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować zakończoną w grudniu ubiegłego roku loterię marki Łaciate. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, właściciel marki, przekazała 1111 nagród pieniężnych szczęśliwym zwycięzcom loterii, wyłonionym w systemie natychmiastowych wygranych i podczas finałowego losowania.  

Do udziału w loterii zachęcały spoty telewizyjne i radiowe oraz szeroka kampania na nośnikach zewnętrznych, w internecie i prasie. Dodatkowo, na opakowaniach mleka Łaciate, znalazły się najważniejsze informacje o loterii i wygranych. Konsumenci mogli wziąć udział w loterii dokonując zakupu mleka i rejestrując paragon na stronie dedykowanej marce Łaciate pomiędzy 15 października, a 9 grudnia 2018 roku.

Stronę poświęconą loterii odwiedziło ponad 760 tysięcy użytkowników internetu. Największą grupę zgłaszających stanowiły kobiety (68%), a rekordową ilość zgłoszeń do loterii (6469) odnotowano 10 listopada 2018 roku. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa  ufundowała i przekazała zwycięzcom  nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych.

Kreację kampanii informacyjnej wykonała agencja IQ Marketing Poland, a za realizację komunikacji w mediach odpowiadał Wavemaker.

JK