Logo

Marketing MIX

Wyzwanie PEPSICO dla absolwentów: „ODWAŻCIE SIĘ NA WIĘCEJ”

PepsiCo ogłasza konkurs dla studentów z regionu Europy i Afryki Subsaharyjskiej pod hasłem „Odważcie się na więcej” (“Dare To Do More”). Celem konkursu jest zachęcenie studentów z regionu do wykorzystania potencjału w obszarze przedsiębiorczości i zidentyfikowania kolejnego istotnego trendu w sektorze żywności i napojów. W tym roku także kandydaci z Polski mają szansę na staż w PepsiCo Polska.

Ta oparta na idei rywalizacji inicjatywa zrealizowana zostanie w okresie 12 tygodni – jej celem jest wyłonienie młodych osób z żyłką do biznesu, które będą miały szansę podbić serca konsumentów. Zadaniem uczestników konkursu będzie stworzenie nowego produktu żywnościowego lub napoju, może to być także udoskonalenie istniejącego produktu z oferty PepsiCo, a następnie zaprezentowanie koncepcji i sposobów promocji kierownictwu firmy.

Kandydaci, którzy przejdą do finalnego etapu, będą mieli możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej, a najlepsi zapewnią sobie miejsce w jednym z wiodących w Europie programów rozwojowych dla absolwentów – „PepsiCo Go”. Kandydaci będą ponadto współzawodniczyć ze sobą o nagrodę główną w postaci wyjazdu do Nowego Jorku, gdzie spotkają się z laureatami „PepsiCo Go” z innych części świata, a także będą mogli zaprezentować swój pomysł przed międzynarodowym kierownictwem PepsiCo.

Program dostępny będzie w ośmiu europejskich krajach: Polsce, Belgii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Serbii, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. Dla kandydatów to sygnał, że wybrane osoby rozpoczną międzynarodową karierę, zyskując możliwość współpracy z koleżankami i kolegami z całego świata przy rozwijaniu jednych z największych i najlepszych marek w segmencie FMCG na świecie.

– Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to niezwykle atrakcyjna platforma, zapewniająca możliwość nie tylko zaprezentowania swoich propozycji biznesowych, ale przede wszystkich mocnego startu kariery zawodowej, co zapewnia udział w programie dla absolwentów PepsiCo Go – powiedziała Becky Taylor, starsza dyrektor działu Digital w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo. – Konkurs dla absolwentów prowadzimy już trzeci rok z rzędu, w związku z czym spodziewamy się, że zarówno rywalizacja, jak i same pomysły będą jeszcze odważniejsze. Z niecierpliwością czekamy na zgłoszenia osób, które mają pomysły na kolejne przeboje rynku żywnościowego i chciałyby pracować w atrakcyjnej i szybko rozwijającej się firmie – dodała Becky.

– Nasze zespoły Digital oraz Insights odgrywają istotną rolę w kształtowaniu produktów przyszłości i sposobów ich promowania na światowych rynkach. Finaliści, którzy dołączą do programu „PepsiCo Go” staną na pierwszej linii frontu w procesie podejmowania kluczowych decyzji, wpływających na dalszy rozwój naszych marek – będą mieli swój udział w procesie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, reklam i strategii wejścia na wybrane rynki  – powiedział Tim Warner,wiceprezes Digital i Insights na region Europy i Afryki Subsaharyjskiej oraz Global Innovation Insights Practicew‎PepsiCo. – Stale poszukujemy najbardziej utalentowanych osób do pracy w PepsiCo – wyzwanie „Odważcie się na więcej” to idealny sposób na dotarcie do najbardziej pomysłowych i zorientowanych na biznes młodych ludzi – dodał Tim.

– Wyzwanie „Odważcie się na więcej” to fantastyczny sposób na zaangażowanie młodych, utalentowanych osób w pracę z PepsiCo. Łańcuch dostaw stoi u progu niezwykłej transformacji, na co wpływ ma rozwój e-handlu i nowych sposobów nawiązywania relacji między konsumentami a dostawcami. W ramach całej struktury łańcucha dostaw poszukujemy osób zainteresowanych zrozumieniem sposobów funkcjonowania dzisiejszego świata i zweryfikowaniem stanu przygotowań PepsiCo na wyzwania, jakie stawia nam przyszłość. W naszych zakładach produkcyjnych oraz w sieci dystrybucyjnej kierujemy się wyjątkowymi koncepcjami i wykorzystujemy najnowsze rozwiązania techniczne. Udział w programie „PepsiCo Go” to wspaniała okazja dla absolwentów, którzy chcieliby mieć wpływ na wybrany przez nas kierunek działań w przyszłości  – powiedział Paul Campbell, starszy wiceprezes łańcucha dostaw w regionie Europy i Afryki Subsaharyjskiej w PepsiCo.

Jak działa wyzwanie „Odważcie się na więcej”:

Etap I: Uniwersytet PepsiCo

Pierwszy etap to okazja do zapoznania kandydatów z życiem wewnątrz PepsiCo. Wirtualny program edukacyjny pomoże absolwentom lepiej poznać firmę i zorganizować w sieci webinaria zarówno z kierownictwem programu „PepsiCo Go”, jak i jego byłymi uczestnikami. Rejestracja kandydatów odbywa się przez stronę TUTAJ.

Etap II: Zgłoszenie pomysłów

Drugi etap realizowany online polega na zgłaszaniu przez kandydatów swoich propozycji biznesowych dotyczących kolejnego dużego trendu w sektorze żywności i napojów, uzasadnieniu zaprezentowanych pomysłów, jak również wskazaniu sugestii dotyczących wprowadzenia ich na rynek. Możliwe jest stworzenie zupełnie nowego produktu lub też zaadaptowanie wybranego produktu z aktualnej oferty PepsiCo.

Etap III: Wsparcie mentorów w dalszym rozwoju najlepszych pomysłów – przygotowanie do finału!

Osoby z najlepszymi pomysłami w etapie II zapewnią sobie miejsce w finale i tym samym zyskają możliwość zaprezentowania swojej koncepcji przed jury składającym się z ekspertów rynkowych PepsiCo. Wszyscy finaliści będą pracowali pod czujnym okiem doświadczonego mentora z ramienia PepsiCo, aby odpowiednio przygotować się do wielkiego finału. Zyskają ponadto możliwość przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, która może zapewnić im miejsce w niezwykle konkurencyjnym programie PepsiCo dla absolwentów, w zespole rozwiązań cyfrowych, analizy czy łańcucha dostaw.