Logo

Trade marketing

Redd’s Mango i Cytryna – nowa odsłona

Wiosna zapowiada się pysznie! Rodzina owocowych smaków Redd’sa już w marcu wzbogacona zostanie o egzotyczne Mango i Cytrynę. To pierwsza, ale nie ostatnia z niespodzianek, jakie dla miłośników jednego z najpopularniejszych piw smakowych przygotowała Kompania Piwowarska.

Tego jeszcze nie było! Do doskonale znanej kolekcji Redd’sa: wytrawnego Bianco, słodkiej Maliny z Granatem, orzeźwiającego Jabłka z Trawą Cytrynową i delikatnie cierpkiej Żurawiny dołącza nowy Redd’s Mango i Cytryna. Redd’s o słodkim, tropikalnym aromacie mango przełamanym odświeżającą nutką cytryny to hit nadchodzącego sezonu. Smak lata zamknięty w butelce Redd’sa Mango i Cytryny przenosi w klimat ciepłych, beztroskich, spontanicznych i pełnych optymizmu wakacji. W tym sezonie szklanka z Redds’em będzie zawsze do połowy pełna! Nowy Redd’s Mango i Cytryna dostępny jest w butelce bezzwrotnej 400 ml oraz puszce 500 ml.

Redd’s Mango i Cytryna debiutuje, a cała rodzina… zmienia szatę graficzną! W sklepach można już znaleźć kolekcję Redd’sa w odświeżonej odsłonie. Dzięki nowym opakowaniom, których centralnym elementem identyfikującym smaki są apetyczne owoce, konsumenci znacznie łatwiej rozróżnią poszczególne warianty Redd’sa. Charakterystyczna forma graficzna i intensywne kolory zdecydowanie wyróżnią piwo smakowe Redd’s na sklepowych półkach.

Także w marcu startuje nowa platforma komunikacyjna pod hasłem Let’s Redd’s.

– W naszej nowej komunikacji stawiamy na autentyczność, inspirację i zmianę perspektywy. Prezentujemy różne kobiety i różne sposoby na czerpanie radości z życia. Zachęcamy do dostrzegania i doceniania drobnych przyjemności, ulotnych chwil, spontanicznych spotkań. Chcemy wspierać dziewczyny Redd’sa w akceptacji tego, jakie są naprawdę – w makijażu czy bez, w dresie czy wystrzałowej sukience, w rozmiarze 36 czy 46. Co oczywiście nie oznacza, że także wśród panów nie ma fanów Redd’sa – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki, dodając:– Redd’s have fun, Redd’s meet, Redd’s chill… Każdy może dopisać swoją wersję tego zapraszającego do świata przyjemności hasła. Let’s Redd’s!

Kampania obejmie spot telewizyjny, działania w digitalu, ekspozycje w sklepach i gazetkach handlowych oraz szereg aktywacji konsumenckich. W punktach sprzedaży już wiosną pojawią się nowe, atrakcyjne wizualnie i jakościowo materiały POS, które przyciągną uwagę kupujących i zdecydowanie wyróżnią Redd’sa w kategorii piw smakowych. Za koncept kreatywny odpowiada agencja GPD, produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dynamo, postprodukcją Delapost, zakupem mediów Zenith Polska. Działania w social mediach i digitalu prowadzi agencja Hand Made. Projekt nowych opakowań przygotowała agencja Opus B Design.

MW