Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE przygotowała kolejną edycję konkursu „Wszechkoty”

 

„Wszechkoty 3 – to hasło trzeciej edycji ogólnopolskiego konkursu zorganizowanego przez agencję UNIQUE ONE dla marki PURINA FELIX®.

Konkurs konsumencki rozpoczął się 4.03.2019 i potrwa do 31.05.2019. Celem prowadzonego konkursu jest pokazanie jakim sprytem odznaczają się koty oraz zwiększenie sprzedaży produktów należących do marki FELIX®.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty marki FELIX® za minimum 10 zł, a następnie wejść na stronę www.wszechkoty.pl i zarejestrować zgłoszenie, dodając zdjęcie swojego kota z opisem jego szczególnej mocy. Należy zachować zgłoszony paragon. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie www.wszechkoty.pl i  www.uniqueone.pl     

Konkurs skierowany jest do osób, które ukończyły 18 lat. 

Organizator przewidział nagrody tygodniowe i miesięczne. Co tydzień wygrywa autor zdjęcia, które zdobyło największą liczbę głosów internautów w danym tygodniu (laureat nagrody tygodniowej otrzyma plac zabaw dla swojego kota). Co miesiąc do wygrania jest wycieczka dla dwóch osób do Japonii z wizytą na kociej wyspie (łącznie trzy wycieczki), które przyznaje komisja konkursowa, wyłaniając najlepsze zdjęcia z danego miesiąca konkursu.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za oprogramowanie strony www.

Aktywacja wspierana jest przez kampanię telewizyjną w stacjach TVP, Polsat, TVN i kanałach tematycznych Polsat i TVN, w Internecie a także poprzez materiały w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker.  Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.

JK