Logo

Marketing MIX

Kamikaze utrzymało obsługę marki junior-angin w Social Mediach

Klosterfrau Healthcare zdecydował się na przedłużenie na cały 2019 r. współpracy z agencją Kamikaze w zakresie obsługi komunikacji marki junior-angin w kanałach Social Media. Kamikaze obsługuje junior-angin od wiosny 2018 r. Jednym z zadań agencji będzie dalszy rozwój „Akademii Kreatywnego Rodzica”, projektu zapoczątkowanego przez Kamikaze w ub.r. Agencja zajmie się też m.in. planowaniem i zakupem mediów w YouTube i Facebooku.

Celem działań Kamikaze w 2019 r. ma być dalsze budowanie świadomości marki junior-angin w grupie docelowej oraz zwiększanie jej udziałów rynkowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za tworzenie kontentu na potrzeby obecności marki w Social Mediach (Facebook, YouTube, własny blog: https://blog-juniorangin.pl/) oraz za planowanie i zakup mediów na Facebooku i YouTube.

W ramach stałej obsługi realizowane będzie m.in. kilka projektów cyklicznych, na czele z „Akademią Kreatywnego Rodzica”.

„Akademia Kreatywnego Rodzica” to cykl regularnie publikowanych filmów Do-It-Yourself z poradami, jak w kreatywny sposób spędzić czas z dzieckiem. Jest to autorski pomysł agencji, wdrożony w ub.r., po rozpoczęciu współpracy z junior-angin. Agencja odpowiada za pomysły, realizację i promocję filmów. W roku 2019 „Akademia Kreatywnego Rodzica” zaczęła funkcjonować również na kanale na YouTube.

– Akademia Kreatywnego Rodzica to element bardzo mocno wyróżniający markę junior-angin na rynku. Projekt został w ubiegłym roku bardzo ciepło przyjęty przez grupę docelową, dlatego cieszymy się, że w tym roku będzie się dalej rozwijał. Marka junior-angin skupia się na potrzebach rodziców związanych z rozwojem dziecka i tym potrzebom jest dedykowana zarówno Akademia, jak i inne planowane w social mediach na ten rok działania – mówi Ewa Przyborowska, Account Director w agencji Kamikaze.

Plany komunikacji w Social Mediach dla marki junior-angin w 2019 r. zakładają też m.in. prowadzenie cyklicznych konkursów w Facebooku (agencja jest odpowiedzialna za koncepcje kreatywne, organizację i pełną realizację konkursów), czy cykli porad na blogu i Facebooku. Kamikaze tworzy kontent na https://blog-juniorangin.pl/, gdzie regularnie pojawiają się treści z poradami dotyczącymi odżywiania, wspomagania zdrowia i odporności dzieci oraz treści lifestylowe. Treści te pojawiać się będą również w Facebooku. W tym kanale będzie również rozwijana „Akademia Kreatywnego Rodzica” (równolegle do jej rozwoju w YouTube) – regularnie publikowane będą m.in. posty z eksperymentami i ciekawostkami dla rodziców małych dzieci.

Agencja Kamikaze rozpoczęła obsługę budżetu marki junior-angin w zakresie działań w Social Mediach po przetargu wygranym w I kwartale 2018 roku. Marka junior-angin, pod którą są sprzedawane produkty na ból gardła u dzieci, nie była wcześniej obecna w mediach społecznościowych.

JK