Logo

Marketing MIX

Lech Free 0,0% podbija Saharę!

Cztery dni pustynnego biegu, 50, a nawet 120 km do pokonania, 86 śmiałków i jedna idea – #możeszwszystko. Tak podsumować można zakończony 17 marca Runmageddon Sahara – pełen ekstremalnych wyzwań bieg przeszkodowy, którego sponsorem strategicznym w sezonie 2019 został Lech Free 0,0%.

Runmageddon Sahara to wieloetapowy, ekstremalny bieg terenowy, którego trasy prowadziły przez pustynię piaszczystą, kamienistą i góry. Na zawodników, oprócz przeszkód przygotowanych przez organizatorów imprezy, czekały przede wszystkim trudne warunki atmosferyczne, serwowane przez królową wszystkich pustyń – Saharę. Wydarzenie sportowe było jednak nie tylko okazją do sprawdzenia swojej „siły i charakteru”, ale przede wszystkim do udowodnienia sobie, że jeśli chcesz – #możeszwszystko. Hasło to, od przeszło roku, w swojej komunikacji wykorzystuje Lech Free 0,0%. Należąca do Kompanii Piwowarskiej marka w 2019 roku została sponsorem strategicznym wszystkich eventów sportowych realizowanych pod parasolem Runmageddonu.

W ramach współpracy z Runmageddonem, marka wysłała na Saharę dwójkę swoich ambasadorów – Julitę Kotecką-Nerek, trenerkę biegową, oraz Pawła Nerka, trenera crossfitu. Para stanęła w gronie najlepszych i wystartowała na najtrudniejszym dystansie biegu – 120 km z przeszkodami. Razem udowodnili, że niezależnie od tego, jaką dyscyplinę trenujesz, #możeszwszystko – nawet wziąć udział w pustynnym biegu. Kotecka w swojej kategorii zajęła 3 miejsce wśród kobiet, a Nerek znalazł się w gronie 10 najlepszych zawodników.

Runmageddon Sahara to jednak dopiero początek! Oprócz pustynnych zmagań w Maroku, przyjdzie czas również na kilkanaście imprez biegowych w Polsce, na mecie których na każdego z zawodników czekać będzie orzeźwiający i bezalkoholowy Lech Free 0,0%. To piwo skierowane do osób młodych, prowadzących aktywny tryb życia, które na co dzień chętnie uprawiają sport – zawodowców, jak i amatorów. Takich, które chcą cieszyć się smakiem piwa, bez konieczności rezygnowania z codziennych aktywności.

Kompleksową obsługą działań związanych ze współpracą obu marek zajmują się: Tailor Made PR (komunikacja PR oraz współpraca z influencerami, produkcja contentu, a także moderacja sportowej grupy na Facebooku #możeszwszystko), Cut The Mustard (obsługa kanałów social media Lech Free 0,0%) oraz Zenith Optimedia (zakup mediów).

JK