Logo

Marketing MIX

Stokrotka wspiera zdrowe nawyki swoich klientów

W czwartek 28 marca ogólnopolska sieć supermarketów Stokrotka wystartowała z nową kampanią lojalnościową „Świeżość na uwadze mamy”, realizowaną we współpracy z TCC Retail Marketing. Za zebrane znaczki klienci otrzymają praktyczne akcesoria kuchenne marki Nutrifresh. Akcja potrwa do 14 sierpnia. 

Sieć supermarketów Stokrotka, jako partner swoich klientów w obszarze zdrowego żywienia, uruchamia kampanię „Świeżość na uwadze mamy”. Każdy, kto dokona jednorazowych zakupów
w sklepach sieci za kwotę min. 25 zł lub jej wielokrotność, otrzyma  znaczek. Po zebraniu minimum 30 znaczków, klienci będą mogli zakupić wybrane akcesoria kuchenne marki Nutrifresh za 1 grosz. Autorem konceptu kampanii jest lider marketingu lojalnościowego, TCC Retail Marketing.

– Od wielu lat sieć Stokrotka aktywnie buduje relacje z klientami poprzez kampanie lojalnościowe. W odpowiedzi na rosnącą świadomość konsumentów na temat zdrowego odżywiania i chęć zapobiegania marnowaniu żywności, Stokrotka zaprasza swoich klientów do wzięcia udziału w akcji  „Świeżość na uwadze mamy”. Kampania promuje zdrowy styl życia i tym samym kształtuje prawidłowe nawyki żywieniowe. Jestem głęboko przekonany, że innowacyjne i praktyczne akcesoria kuchenne Nutrifresh pomogą lojalnym klientom Stokrotki zadbać o zdrowe odżywianie, a jednocześnie pokażą, że odpowiednie przechowywanie żywności może skutecznie zapobiec jej wyrzucaniutłumaczy Bartłomiej Górzny z TCC Retail Marketing.

W ofercie Nutrifresh znajdują się wielofunkcyjne produkty, które umożliwią zarówno przygotowywanie, przechowywanie, jak i spożywanie posiłków poza domem. Są to pojemniki próżniowe o różnych pojemnościach, które odebrać można już nawet za 30 znaczków. Na lojalnych klientów czekają również pojemniki z przegródkami, wielofunkcyjna miarka oraz zestaw do krojenia owoców i warzyw.

Wydawanie znaczków potrwa od 28.03.2019 r. do 13.08.2019 r., a odbieranie produktów promocyjnych do 21.08.2019 r. Więcej szczegółów znajduje się w karcie kolekcjonerskiej, dostępnej w sklepie bądź na stronie TUTAJ.

MW