Logo

Marketing MIX

Finał programu Fundacji OSHEE „Sprzęt Sportowy dla domów dziecka”

Po ponad 1,5 roku działania, dobiegł końca program Fundacji OSHEE „Sprzęt sportowy dla domów dziecka”. Zebrana kwota ponad 160 000 złotych została w całości przekazana na zakup sprzętu sportowego dla dzieci – w ramach akcji wsparcie otrzymało 13 ośrodków na terenie całej Polski.

Akcja Fundacji OSHEE „Żyj, Walcz, Zwyciężaj” swój początek miała w marcu 2017 roku. Przez 21 miesięcy działania programu pomocą zostało objęte 13 placówek, które otrzymały sprzęt o wartości ponad 160 tysięcy złotych. Uzyskiwane w ramach kampanii charytatywnej „Sprzęt sportowy dla domów dziecka” środki, pochodziły ze sprzedaży napojów izotonicznych o smaku RED ORANGE z logotypem Fundacji OSHEE.

Jako jedna z nielicznych firm, OSHEE wprowadziło na rynek dedykowane produkty, z których 5% zysków jest co kwartał przekazywane organizacjom non-profit. Ze sprzedaży wybranego wariantu napoju izotonicznego przekazano do Fundacji pięcioprocentowy zysk, który w całości został przeznaczony na sprzęt sportowy dla najbardziej potrzebujących. Klienci, kupując specjalnie oznaczone produkty, przyłączali się do inicjatywy OSHEE i wspomagają działania, których celem jest promocja aktywności fizycznej oraz pomoc potrzebującym, zwłaszcza dzieciom i młodzieży.

W trakcie programu akcesoria do ćwiczeń trafiły między innymi do: Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Nienadowej, Domu Dziecka im. J. Korczaka w Kłobucku, Zespołu Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych „NASZ DOM” w Ostrowcu Świętokrzyskim, Zespołu Placówek im. Aleksandra Kamińskiego „Kamyk” w Kielcach, Pogotowia Opiekuńczego „OPOKA” w Wasilkowie oraz Domu Dziecka nr 4 w Gliwicach, Domu Dziecka nr 7 w Łodzi czy też Domu dla Dzieci w Dynowie.

Wraz z zakończeniem programu „Sprzęt sportowy dla domów dziecka” swój początek miała akcja „Woda, która pomaga”, którą aktywnie wspiera Fundacja OSHEE „Żyj, walcz, zwyciężaj”.  „Woda, która pomaga” to charytatywna kampania marki Kinga Pienińska, należącej do portfolio OSHEE. Firma ponownie przeznaczy 5% ze sprzedaży wybranych produktów potrzebującym – tym razem pieniądze zostaną przeznaczone na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne, codzienne gesty – na przykład wybierając na półce produkty oznaczonego logo akcji, razem z marką pomagamy chorym dzieciom. W kampanię zaangażowani są ambasadorowie – Anna i Robert Lewandowscy.

JK