Logo

Marketing MIX

#TakBardzoMobajl – nowa kampania Red Bull MOBILE

Celem wiosennej kampanii wizerunkowej #takbardzomobajl jest zakomunikowanie kluczowych atrybutów wirtualnego operatora telefonii komórkowej. Red Bull MOBILE to marka o silnej osobowości, reprezentująca świat wartości Red Bulla, w którym dodawanie skrzydeł ludziom i ich ideom jest najważniejsze. Dzięki ofercie Red Bull MOBILE zacieramy granice pomiędzy tym, co offline i online – wszystko jest możliwe, bo z Red Bull MOBILE jesteś #takbardzomobajl. Kampania potrwa do końca czerwca 2019.

Kampania #takbardzomobajl to pierwsza zintegrowana kampania marki realizowana przez agencję Plej, która od początku roku obsługuje całościowo markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej. Kampania rozpoczęła się 6 maja i potrwa do końca czerwca 2019 roku. Skoncentrowana będzie na kanałach digital (display oraz social media – Facebook i Instagram). Zaplanowano także współpracę z influencerami z TikToka oraz wsparcie offline w miejscach dystrybucji starterów tj. salonach sieci Play i Empik (videoPOSy i ulotki).

Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Agencja od początku roku obsługuje markę Red Bull MOBILE w zakresie komunikacji marketingowej i doradztwa kreatywnego.

Więcej na www.redbullmobile.pl

MW