Logo

Marketing MIX

Iwoniczanka przedłuża współpracę z agencją Intellect

Producent wody źródlanej Iwoniczanka, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją interaktywną Intellect. Umowa została podpisana w marcu i przewiduje kolejny rok współpracy pomiędzy tymi firmami, obejmującej zarówno digital, jak i projekty na potrzeby innych kanałów komunikacji.

Agencja Intellect współpracuje z Iwoniczanką od lutego 2018 roku, prowadząc dla tej marki m.in. działania z obszaru Social Media i Content Marketing (zintegrowane z działaniami SEO), w ramach których agencja zajmuje się np. zarządzaniem komunikacją w Facebooku, działaniami buzz marketingowymi czy prowadzeniem bloga.

Jednym z zadań agencji było odświeżenie strategii komunikacji w Social Mediach oraz zwiększenie świadomości marki w tym kanale. Współpraca obejmuje też szereg działań z innych obszarów digital marketingu takich jak np. przygotowywanie kampanii display, w tym kampanii sprzedażowych i wizerunkowych przy wykorzystaniu Facebook Ads. Intellect zajmie się również opracowywaniem projektów spoza digital, dotyczących działań z obszaru BTL czy outdoor obejmujących m.in. sesje zdjęciowe na potrzeby druku, projekty ulotek, projekty billboardów i bannerów reklamowych, roll’upów, namiotów reklamowych etc. Do zadań agencji będzie również należała obsługa konkursów Iwoniczanki (zarówno tych o charakterze online, jak i offline).

Właśnie zakończyła się akcja lojalnościowa dla klientów Iwoniczanki, “Iwoniczanka Każdego Dnia”, prowadzona w systemie bezpośredniej sprzedaży. Na jej potrzeby agencja przygotowała i wykonała dla Iwoniczanki sesję zdjęciową i projekt ulotki oraz zajęła się komunikacją akcji w Social Mediach.

JK