Logo

Marketing MIX

Clear Channel wygrywa kontrakt na meble miejskie w Paryżu  

 

Clear Channel Outdoor Holdings (NYSE: COO) ogłosiło, że do 2024 r. otrzymało kontrakt City Furniture od Paryża. W ramach tej nowej umowy Clear Channel France będzie obsługiwać 1630 sztuk mebli miejskich we francuskiej stolicy, które będą dostępne jako reklama wielkoformatowa. Clear Channel rozpoczyna nowy rozdział jako niezależna, samodzielna firma i chce odblokować możliwości rozwoju w swoim nowym regionie Europy.

To wyjątkowa okazja reklamowa dająca lokalną i krajową ekspozycję marek. W ramach tej nowej umowy marki reklamujące w Clear Channel w Paryżu będą mogły co tydzień dotrzeć do 85% populacji miasta. Meble miejskie będą również dostępne w ramach ogólnokrajowej oferty kampanii Clear Channel, która umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 20 milionów francuskich mieszkańców każdego dnia.

Clear Channel rozpocznie instalowanie mebli miejskich w całej stolicy we wrześniu, a pierwsze kampanie reklamowe zaplanowano na czwarty kwartał 2019 roku.

William Eccleshare, dyrektor generalny Clear Channel Outdoor na całym świecie, powiedział:  

– Jesteśmy podekscytowani, że miasto Paryż zdecydowało się na współpracę z Clear Channel, aby zmodernizować i wprowadzić meble miejskie do życia w całym mieście. Jako firma globalna współpracujemy z miastami na całym świecie, aby pomóc w dostarczaniu rozwiązań finansowanych z reklam, aby uczynić je bardziej zrównoważonymi i wydajnymi oraz zaoferować miastom nowy sposób komunikacji z obywatelami.

– Francja jest kluczowym rynkiem dla Clear Channel Outdoor i chciałbym podziękować zespołowi francuskiemu za ich ciężką pracę i poświęcenie, gdy budujemy pozytywny impuls z ubiegłego roku. Dzisiejsze wiadomości są kolejnym dowodem na solidną kondycję naszej firmy, ponieważ zaczynamy nowy rozdział jako całkowicie niezależna, czysta gra, poza domową firmą reklamową, i cieszymy się na dalszy rozwój na naszych rynkach, jako że nadal przewodzimy cyfrowym transformacjom sektora.

Philippe Baudillon, prezes Clear Channel France i międzynarodowy prezes – Smart Cities, Clear Channel International, dodaje:

– Wygranie tego kontraktu na meble uliczne w Paryżu jest historycznym kamieniem milowym. Otwiera paryski rynek mebli ulicznych dla innej wiodącej firmy zajmującej się reklamą zewnętrzną we Francji i demonstruje zdolność Clear Channel do wprowadzania innowacji w zakresie projektowania, zarządzania środowiskiem i dostaw .

Clear Channel nawiązał współpracę z francuskim architektem i projektantem Christianem Biecherem. Projekt Christiana został zainspirowany Paryżem, jako zarówno nowoczesnym, jak i historycznym miastem, czego efektem jest charakterystyczny styl. Logo na podstawie ramek zawiera logo Paryża – jako ukłon w stronę miasta.

Trzy nowe projekty mebli miejskich zostaną dostarczone w ramach nowego kontraktu: meble naziemne (x1080 sztuk), meble masztowe (x350 sztuk) i meble miejskie (x200 sztuk).

Zobowiązanie do zrównoważonego rozwoju

W ramach zobowiązania do zmniejszenia śladu węglowego i pomocy w budowaniu zrównoważonych miast Clear Channel posadzi również nowe drzewo w lesie w regionie paryskim dla każdego nowego zainstalowanego elementu małej architektury. Aby zrealizować to zobowiązanie, współpracuje z francuską firmą EcoTree.

Ponadto, wszystkie 1630 sztuk mebli miejskich będzie wykonanych z materiałów nadających się do recyklingu i wyposażone w oświetlenie LED ze ściemniaczem światła w celu zmniejszenia zużycia energii. Dodany zostanie również system zdalnego zarządzania meblami ulicznymi w celu zmniejszenia śladu węglowego, a niefiltrowana woda wraz ze zrównoważonymi produktami zostanie wykorzystana do czyszczenia mebli.

JK