Logo

Marketing MIX

CU opracuje strategię komunikacji marki Ingrid Cosmetics

Marka Ingrid Cosmetics będzie obsługiwana przez agencję Communication Unlimited. Firmy podpisały umowę na opracowanie strategii i obsługę kreatywnąmarki. Współpracę nawiązano bez przetargu, na podstawie rekomendacji i po wstępnych pracach nad marką.

– Marka Ingrid rozwija się niezwykle dynamicznie, mam wrażenie, że zrobiliśmy wszystko, co można było osiągnąć doskonałym produktem i bardzo dobrze prowadzoną dystrybucją. Do dalszego wzrostu potrzebujemy m. in. radykalnego wzmocnienia siły marki. Z ludźmi z CU dobrze się rozumiemy, z pewnością znaleźliśmy dobrego partnera do pokonywania wyzwań, jakie czekają na markę – mówi Andrzej Kozłowski, Prezes spółki Verona Products Professional, do której należy m.in. marka Ingrid Cosmetics.

– W tak konkurencyjnej kategorii jak kosmetyki do makijażu, dobrze skonstruowana koncepcja marki to klucz do budowania jej świadomości i wizerunku. Ingrid Cosmetics ma silną, wysokiej jakości ofertę produktową, która potrzebuje emocjonalnej opowieści i ciekawego, wielowymiarowego świata marki. Przygotowanie brand’u do takiego skoku świadomościowego jest bardzo ekscytujące, choć wymagające. Tym bardziej, że marka jest globalna, więc powinna odnosić się do wartości, które będą ważne dla kobiet na całym świecie – komentuje Mirosław Skotarczyk, Dyrektor Strategiczny CU.

Ingrid Cosmetics to marka wysokiej jakości kosmetyków kolorowych, dla nowoczesnych i pełnych energii kobiet. W jej rozbudowanym asortymencie można znaleźć produkty inspirowane najnowszymi trendami w świecie mody, w szerokiej gamie asortymentowej oraz kolorystycznej. Ingrid Cosmetics jako marka pragnie, aby kobiety czuły się atrakcyjne, pewne siebie i były wrażliwe na piękno otaczającego świata. Marka jest obecna w Polsce oraz na ponad 60 rynkach zagranicznych. Jedną z ambasadorek marki Ingrid i projektu Akademia Urody jest Anna Mucha, Mistrzyni Świata Makijażu 2015.

JK