W maju w czasie Walnego Zgromadzenia Członków KAE, Havas Sports & Entertainment dołączył do grona Klubu Agencji Eventowych, działającego przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR. Havas Sports & Entertainment, od początku istnienia działa w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe, dołączenie do KAE jest przypieczętowaniem tych standardów.
– Znalezienie się w gronie największych profesjonalistów w branży to dla nas duże wyróżnienie. Event marketing pełni coraz ważniejszą rolę w komunikacji zintegrowanej, kluczowe jest jednak przemyślane planowanie działań związanych z organizacją wydarzeń i optymalne ich dopasowanie do celów komunikacyjnych klienta. Wierzymy, że wnosząc doświadczenia oraz szeroki zakres kompetencji całej Grupy Havas, będziemy mogli przyczynić się do rozwoju rynku eventowego w Polsce – powiedziała Aleksandra Marciniak, Head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group.
– Bardzo ważnym celem działania Klubu, jest dla nas otwarcie na nowych członków, spełniających najwyższe standardy. Wierzymy, że współpraca z Havas Sports & Entertainment, będzie dla obydwu strony wartościowa. Cieszymy się, że najlepsze agencje na rynku, wspólnie z nami działają na rzecz branży – powiedział Dominik Górka Grupa Manta, zarząd KAE.
Dotychczasowe działania KAE realnie przyczyniły się do unormowania standardów branży, wpłynęły na budowanie świadomości i jakość usług oraz zadbały o przejrzystość rynku. KAE chce zwiększyć zaangażowanie członków w działania edukacyjne klubu, zintensyfikować bezpośrednie racje z przedstawicielami klientów, a także rozszerzyć komunikację skierowaną poza branżę eventową. Aktualnie Klub tworzy 12 agencji: Allegro Agency, Brave, El Padre, EMLAB (Grupa S/F), Grupa Manta, Mea Group, Ministry of Creativity, Multi Events, Jet Events, Plej, Walk Events oraz Havas Sports & Entertainment.
Klubu Agencji Eventowych działa w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i został założony w 2012 roku.