Logo

Event MIX

Global Shopper Marketing eventowo z Powerade

Agencja Global Shopper Marketing, po wygranym przetargu dla Coca-Coli, poszerza swoje portfolio usług o eventy. Agencja odpowiada za widoczność marki Powerade na 8 półmaratonach.

Powerade jest napojem izotonicznym produkowanym przez koncern Coca-Cola Company. Jego odpowiednio skomponowany skład pozwala na skuteczniejsze nawodnienie organizmu, niż w przypadku spożycia wody, oraz utrzymanie przez dłuższy czas optymalnej formy podczas wysiłku fizycznego.

Zaplanowany cykl półmaratonów ma budować brand experience marki. Powerade podczas wydarzeń będzie zachęcać do zwiększenia aktywności fizycznej oraz dbania o odpowiednie odżywienie organizmu – zarówno po, jak i w trakcie ćwiczeń.

Do zadań Global Shopper Marketing należało opracowanie konceptu parasolowego dla 8 półmaratonów. Agencja odpowiadać będzie również za aktywacje, ich implementację oraz realizację podczas eventów. Grupą docelową działań są zarówno uczestnicy biegu, jak i kibice.

– W Global Shopper Marketing mamy osoby z ogromnym doświadczeniem eventowym. Dzięki czemu mogliśmy poszerzyć ofertę o organizację różnych wydarzeń i w pełni wykorzystać nasze kompetencje. Cieszymy się, że nasza pierwsza akcja dla Powerade jest na tak dużą skalę. Organizacja eventów sportowych to zawsze duże wyzwanie. Jednak dzięki unikalnym kompetencjom zespołu udało nam się przygotować kilka niespodzianek i mnóstwo atrakcji dla uczestników – mówi Maciej Olipra, CEO Global Shopper Marketing.

Do tej pory odbyły się dwa półmaratony w Białymstoku i Łodzi. Pierwszy z nich ukończyło 3288 biegaczy.

Zakończenie działań zaplanowane jest na październik 2019 roku.