Marketing MIX Jak tworzyć angażującą komunikację? Wrocławska agencja PR wydała książkę

Jak tworzyć angażującą komunikację? Wrocławska agencja PR wydała książkę

29
0

Pierwsza publikacja wrocławskiej agencji PR to podręcznik zarówno dla właścicieli firm, które dopiero startują na rynku i chcieliby wypromować swoją działalność, jak i managerów, którzy funkcjonują w swojej branży od lat, ale chcieliby poznać nowe narzędzia czy usystematyzować swoją wiedzę.

– Branding nie musi być ładny, ma być skuteczny – przekonuje w książce Michał Ulidis, Creative Partner w Publicon i wykładowca na Uniwersytecie SWPS. – Przychodząc do agencji, projektując własną markę pamiętaj, że branding ma działać na klientów, Twoich klientów. Niekoniecznie na Ciebie, Twoich znajomych, czy Twoją „drugą połowę”. Oczywiście pod warunkiem, że nie jesteście docelowym klientem, kluczowym interesariuszem swojej oferty, ale nawet wówczas nie jesteście jedynym, ani reprezentatywnym przedstawicielem tego grona.

Autor rozdziału Jak budować marki, które angażują? tłumaczy krok po kroku, jak zabrać się za projektowanie brandu i jakie narzędzia do tego wykorzystać. I właśnie w tej konwencji – poradnikowej, wzbogaconej o checklisty i przeglądy narzędzi – została utrzymana książka „Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: public relations, branding, social media”. Każdy rozdział został napisany przez innego pracownika agencji, specjalizującego się w różnorodnych narzędziach.

W publikacji przeczytamy o całym spektrum obszarów, które składają się na wizerunek marki. Od określania grupy docelowej, badań, planowania kampanii, aż po fotografię, język i media społecznościowe. Nie zabraknie też porad dotyczących współpracy z klientem i agencją.

– Relację z klientem powinniśmy budować z poziomu eksperta. Być doradcą, który wskaże odpowiednie rozwiązanie i sprawi, że dany problem komunikacyjny zostanie zażegnany w najlepszy możliwy sposób. Dlatego poświęć klientowi całą swoją uwagę. Słuchaj tego, co mówi, a nie jak mówi, i nie wyciągaj pochopnych wniosków – radzi Katarzyna Pastuszka, Managing Partner w Publicon i wykładowczyni na Uniwersytecie SWPS.

W książce znalazły się również dwa dodatki specjalne przygotowane przez partnerów merytorycznych: rozdział o monitoringu mediów napisany przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów oraz o prawie w PR, opracowany przez kancelarię Olesiński & Wspólnicy.

„Turn Your Public On. Jak projektować angażującą komunikację: media relations, branding, social media” od marca była dostępna w przedsprzedaży. Dziś można ją nabyć TUTAJ. Patronat medialny nad książką objął Sprawny Marketing i OOH Magazine. Partnerami publikacji są: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, Olesiński & Wspólnicy, Sotrender, Brand24 i Conrego.

MW