Logo

Marketing MIX

„MEDIA & MARKETING POLSKA” na nośnikach Ströer TV w warszawskim metrze

Od 3 czerwca pasażerowie warszawskiego metra mają możliwość zapoznania się z najświeższymi informacjami z branży marketingowej dostarczonymi przez miesięcznik „Media & Marketing Polska”.

„Media & Marketing Polska” („MMP”) rozpoczęło emisję informacji na prawie 2 tys. ekranów LCD umieszczonych w wagonach pociągów warszawskiego metra.

Na ekranach prezentowany będzie cotygodniowy serwis informacyjny przygotowywany przez redakcję ”MMP” i MMP24. Treści z bloku „MMP” adresowane są do pasażerów, którzy nie tylko zawodowo zajmują się tematem marketingu, mediów, public relations, ale również są zainteresowani ogólnymi trendami szeroko pojętej branży medialnej.

– Marki i reklama już dawno przestały być przedmiotem zainteresowania wyłącznie profesjonalistów i stały się elementem popkultury. Na ekranach w metrze zaprezentujemy informacje, które pokażą, jak ciekawy jest świat mediów i reklamy – komentuje Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „MMP”.

– Emitowanie, obok reklam, atrakcyjnego i przyciągającego uwagę pasażerów contentu, to kluczowy element strategii rozwoju Ströer TV. Do treści dostarczanych przez Polsat News, twórców aplikacji do nauki angielskiego Fiszkoteka, a także naszego autorskiego cyklu „Następna Stacja Kultura”, dodajemy materiały medialno-lifestyle’owe stworzony przez naszych partnerów z VFP Communications – mówi Tomasz Cirmirakis, marketing communication manager, Ströer Media.

 

Tydzień od premiery pierwszego bloku informacyjnego „MMP” do treści emitowanych w warszawskim metrze dołączą również newsy z dwóch pozostałych tytułów wydawanych przez VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. – miesięczników „Food Service” oraz „Handel” z serwisami internetowymi ouichef.pl oraz handelextra.pl.

– Informacje z „Food Service”/ouichef.pl adresowane będą do wszystkich zainteresowanych branżą gastronomiczną, czyli restauracjami, kawiarniami, szefami kuchni i światem foodies – mówi Agata Godlewska, redaktor naczelna portalu.

Atrakcyjny kontent informacyjny dotyczący handlu, produktów i ciekawych kampanii w branży FMCG dostarczy redakcja portalu Handelextra.pl.

– Pasażerowie metra otrzymają pakiet najświeższych i najciekawszych informacji o tematach, które nieustannie rozpalają emocje, jak choćby kwestia handlu w niedziele – zapowiada Ilona Mrozowska, redaktora naczelna portalu.

Serwisy informacyjne („MMP”, „FS” i „Handel”) emitowane będą adekwatnie do pory dnia, skierowane do pasażerów i dostosowane do czasu podróży.

MW