Logo

Marketing MIX

Startuje kolejna edycja największego kina plenerowego w Polsce

„Kino na Leżakach” to projekt realizowany w czasie wakacji w nadmorskich miejscowościach i miastach Centralnej Polski. 8. czerwca startuje już siódma edycja projektu. Otwarte pokazy odbywają się w przestrzeni publicznej – na głównych placach miast. W tym roku będzie można zobaczyć projekcje takich filmów jak: „Serce nie sługa”, „Cudowny chłopak”, a także „Green Book” – laureata trzech Oscarów.

Ideą „Kina na Leżakach” jest bezpłatne wyświetlanie filmowych hitów. W tegorocznej edycji zaplanowano 80 pokazów, które może obejrzeć nawet 100.000 widzów. Seansom towarzyszą dodatkowe atrakcje i animacje dla najmłodszych. Parterem akcji został Komputronik, który przekazał 80 leżaków.

– Bardzo się cieszę, że mogliśmy włączyć się w ogólnopolski projekt „Kina na Leżakach”. To przykład lifestylowych akcji, które jako Komputronik chętnie wspieramy – mówi Karolina Pietz Drapińska, dyrektor marketingu firmy Komputronik.

Pełen repertuar „Kina na Leżakach” można sprawdzić na stronie www.kinonalezakach.pl.

JK