Logo

Trade marketing

Białostocka firma obchodzi urodziny Brand Hero i wypuszcza limitowaną edycję pudełek

Już pod koniec czerwca białostocka firma DrTusz będzie wysyłać klientom swoje produkty w limitowanych pudełkach. Wszystko z okazji obchodów symbolicznych urodzin Rudowłosego Brand Hero, które jak co roku mają wymiar dobroczynny. Tym razem firma zdecydowała się wesprzeć Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą im. dr Ireny Białówny w Białymstoku.

Konkurs na urodzinowe pudełko

W tworzenie projektu specjalnej edycji kartonów firma postanowiła zaangażować uczniów klas I-III białostockich szkół. Ogłosiła konkurs plastyczny, w którym uczestnicy mieli za zadanie przedstawić przyjęcia urodzinowe Doktora Tusza. Spośród kilkudziesięciu dostarczonych zgłoszeń, jury wybrało 3 najciekawsze prace, których autorzy otrzymają nagrody rzeczowe, a zwycięski obrazek dodatkowo trafi na wieko pudełek, które już wkrótce trafią do klientów sklepu.

Laureatem konkursu został Kamil z klasy IIIa z SP nr 20 w Białymstoku i to właśnie jego praca zostanie nadrukowana na kartony.

– Oprócz tego, że nasze pudełka będą wprost nawiązywać do urodzin naszego Brand Hero, to za każdy produkt wysyłany w limitowanej serii, przekażemy 1 zł na rzecz placówki na Świerkowej. Wstępnie nakład tych pudełek wyniesie 5000 szt., dlatego ostateczna kwota wsparcia to 5000 zł, choć niewykluczone, że limitowane edycje pudełek zostaną z nami na dłużej – wyjaśnia Aneta Zagórska z DrTusza.

Wystawa prac

Obecnie wszystkie zgłoszone prace można oglądać na wystawie w sklepie stacjonarnym przy ul. Wyszyńskiego 2 lok. 75 oraz w mediach społecznościowych firmy. Wysyłka zamówień w urodzinowej edycji kartonów ruszy pod koniec czerwca i potrwa do wyczerpania nakładu kartonów. 

JK