Logo

Marketing MIX

Momondo.pl łączy ludzi wspólnym tatuażem  

momondo.pl przedstawia „The World Piece” – najnowszą inicjatywę, której celem jest pokazanie, ile ludzie są w stanie zrobić, żeby zbliżyć się do siebie. W ramach The World Piece ochotnicy z całego świata zostają połączeni wspólnym tatuażem, by pokazać, że świat nie może się rozpaść, jeśli odważymy się zjednoczyć.

W ramach kampanii 61 osób z różnych krajów udostępniło swoje ciała jako płótno, by opowiedzieć swoje historie i pokazać zaangażowanie w zmianę świata. Każdy z uczestników otrzymał unikalny tatuaż autorstwa Mo Ganji – światowej sławy tatuażysty, który słynie z techniki „jednej kreski”. Wszyscy uczestnicy spotkali się, by podzielić się swoimi historiami i stanąć obok siebie, tworząc niepowtarzalne dzieło sztuki: The World Piece.

Kampania została opracowana przez zespół momondo i duńską agencję kreatywną &Co. Klip został wyreżyserowany przez Joshuę Neale’a z brytyjskiego domu produkcyjnego Smuggler. Partnerem akcji jest także Tattoodo – największa na świecie internetowa społeczność poświęcona sztuce tatuażu.

W konkursie prowadzonym w ramach kampanii The World Piece dwie kolejne osoby mogą stać się częścią projektu i zyskać tatuaż autorstwa Mo Ganji. Kolejnych 20 ma szansę wygrać po 1000 euro na zrealizowanie podróży, która najbardziej otworzy ich na świat. Więcej informacji na temat akcji konkursowej można znaleźć pod linkiem.

Jak komentuje Per Christiansen, VP Marketingu momondo na Europę, Bliski Wschód i Afrykę:

– Naszą misją w momondo jest zachęcanie ludzi do pozostania otwartymi na świat, a nasza najnowsza inicjatywa to kolejny krok w tym kierunku. Podróżowanie to doskonała okazja, aby spojrzeć z nowej perspektywy nie tylko na inne kraje i kultury, lecz również na nas samych. 

The World Piece to jedna z licznych inicjatyw firmy momondo, których celem jest stworzenie bardziej otwartego świata. Wcześniejsze akcje to m.in. Open World Projects, The Passport Initiative, wspieranie CISV International oraz The DNA Journey.

JK