Logo

Marketing MIX

Książka „Gotuję z Lewiatanem” wyróżniona w międzynarodowym konkursie Pearl Impact Awards 2019

Książka kucharska Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan jest jedynym projektem z Polski docenionym w konkursie Pearl Impact Awards 2019, który powszechnie uznawany jest za branżowy standard nagród w kategorii marketing treści. Edukacyjne treści książki oraz połączenie jej potencjału z mediami społecznościowymi, a także szerokim wsparciem promocyjnym zdecydowało o przyznaniu wyróżnienia w kategorii Best Publisher Content Studio.

W listopadzie zeszłego roku Sieć wystartowała z akcją lojalnościową. Klienci za zakupy otrzymywali punkty-naklejki, a po zebraniu ich kompletu mogli nabyć książkę kucharską „Gotuję z Lewiatanem”. Zawierała ona kilkadziesiąt sprawdzonych przepisów na śniadanie, obiad, deser i kolację oraz na specjalne okazje takie jak Wielkanoc czy Święta Bożego Narodzenia. Każdy przepis opatrzony był unikalnym kodem QR, który po zeskanowaniu przekierowuje do filmu wideo na kanale YouTube,  gdzie można obejrzeć sposób przygotowania danej potrawy. Książka cieszyła się tak dużym powodzeniem, że konieczny był jej dodruk.

Akcja była szeroko promowana w mediach Agory, m.in. prasie, radiu, sieci kin oraz Internecie. Za produkcję książki „Gotuję z Lewiatanem” i działania cross-mediowe odpowiadała Agora Custom Publishing.

Organizatorem konkursu Pearl Impact Awards jest istniejąca od 1998 roku amerykańska organizacja The Content Council. Zrzesza ona specjalistów z całego świata skupionych wokół tematyki marketingu treści, w tym custom publishingu. Jej misją jest wspieranie firm i agencji zajmujących się content marketingiem poprzez edukowanie, wymianę wiedzy, dostarczanie badań i nawiązywanie kontaktów biznesowych.

JK