Logo

Marketing MIX

oS3 przygotowała kampanię loterii Ekstra Pensja

„Wypłata na lata” – to hasło kampanii reklamowej loterii Ekstra Pensja (Totalizator Sportowy). Agencja oS3 była odpowiedzialna zastworzenie konceptu komunikacyjnego i kreacji do kampanii.

W ramach działań zrealizowanych przez oS3 dla Totalizatora Sportowego powstały spoty reklamowe (30” i 15”), reklamy radiowe oraz dedykowane kreacje na ekrany LED, do kin i do social mediów. oS3 odpowiada również za KV kampanii i działania w obszarze OOH, POS (w tym za materiały do kolektur), kampanię w prasie i bannerową w Internecie. 

– Sięgnęliśmy po wyróżnialny koncept oparty na równoległym przedstawieniu dwóch światów. Historia bliźniaków najlepiej akcentuje istotę wygranej w grę Ekstra Pensja – gwarancja otrzymywania 5000 zł miesięcznie przez 20 lat przekłada się na nasze zachowanie, większą otwartość i życiową radość. Ekstra spokój i ekstra nastrój każdego dnia jest dla wielu Polaków o wiele cenniejszy niż chwilowe życie ponad stan lub epatowanie bogactwem – mówi Bartosz Walat, Copywriter w oS3.

 

Zespół projektowy agencji oS3:

Michał Kobierzewski – Executive Creative Director; Radek Dudzic – Creative Director; Bartosz Walat – Copywriter; Piotr Kopeć – Art Director; Dominika Majcher – Account Supervisior; Joanna Stępień – Account Manager.

Studio produkcyjne: Papaya Films

Post-produkcja: Studio POST

Dźwięk: GŁOŚNO

JK