„Wypłata na lata” – to hasło kampanii reklamowej loterii Ekstra Pensja (Totalizator Sportowy). Agencja oS3 była odpowiedzialna zastworzenie konceptu komunikacyjnego i kreacji do kampanii.
W ramach działań zrealizowanych przez oS3 dla Totalizatora Sportowego powstały spoty reklamowe (30” i 15”), reklamy radiowe oraz dedykowane kreacje na ekrany LED, do kin i do social mediów. oS3 odpowiada również za KV kampanii i działania w obszarze OOH, POS (w tym za materiały do kolektur), kampanię w prasie i bannerową w Internecie.
– Sięgnęliśmy po wyróżnialny koncept oparty na równoległym przedstawieniu dwóch światów. Historia bliźniaków najlepiej akcentuje istotę wygranej w grę Ekstra Pensja – gwarancja otrzymywania 5000 zł miesięcznie przez 20 lat przekłada się na nasze zachowanie, większą otwartość i życiową radość. Ekstra spokój i ekstra nastrój każdego dnia jest dla wielu Polaków o wiele cenniejszy niż chwilowe życie ponad stan lub epatowanie bogactwem – mówi Bartosz Walat, Copywriter w oS3.
Zespół projektowy agencji oS3:
Michał Kobierzewski – Executive Creative Director; Radek Dudzic – Creative Director; Bartosz Walat – Copywriter; Piotr Kopeć – Art Director; Dominika Majcher – Account Supervisior; Joanna Stępień – Account Manager.
Studio produkcyjne: Papaya Films
Post-produkcja: Studio POST
Dźwięk: GŁOŚNO
JK