Logo

Marketing MIX

Farby Beckers z kampanią radiową wokół konkursu

Ruszyła ogólnopolska kampania radiowa wokół konkursu marki farb Beckers „Pokaż barwy Twoich emocji”. Spoty promujące akcję będą emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce, m.in. w RMF i Radio Zet. Konkurs wspierają działania BTL, a także aktywności w kanałach social media oraz na portalach internetowych. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. 

 – Naszym nowym konkursem chcemy pokazać, że remont mieszkania może być także świetną zabawą. Wystarczy doborowe towarzystwo oraz wysokiej jakości produkty, które zagwarantują przyjemne malowanie i piękny efekt końcowy. Zachęcamy więc, aby sięgnąć po farby Beckers i w gronie rodziny czy przyjaciół nagrać filmik pokazujący wspólne malowanie. Najlepsze zgłoszenia nagrodzimy atrakcyjnymi nagrodami – mówi Aneta Stopa, marketing manager marki Beckers

W konkursie „Pokaż barwy Twoich emocji” do wygrania jest 65 atrakcyjnych nagród, w tym 5 wycieczek do Transylwanii, 10 rowerów elektrycznych. Aby wziąć w nim udział, należy kupić minimum 5 litrów dowolnego produktu marki Beckers, zarejestrować paragon na stronie konkursu i przesłać filmik ze wspólnego malowania.

Więcej szczegółów dostępnych TUTAJ.

MW