Logo

Trade marketing

Z-CARD® – najmniejszy nośnik z największą powierzchnią reklamową!

Z-CARD® jest doskonałym przykładem prostego i niepowtarzalnego pomysłu, osiągającego sukcesy na rynkach całego świata.

Z-CARD® to najmniejsze nośniki informacji z największą powierzchnią reklamową. Umożliwiają noszenie potrzebnych informacji w portfelu lub kieszeni. To nowa forma reklamy – PocketMedia. Możliwości zastosowania Z-CARD® jako nośnika komunikatów marketingowych w formie karty kredytowej są praktycznie nieograniczone.

Dotychczas na całym świecie (z czego ponad 80% w Europie) sprzedano ponad 3 miliardy egzemplarzy Z-CARD®. W Polsce wyłącznym przedstawicielem brytyjskiej firmy Z-CARD® Ltd jest, Robert Czahorowski założyciel i właściciel Agencji ROTOMedia.

Z-CARD® produkowane są w 18 krajach na całym świecie, także w Polsce na potrzeby regionu europejskiego. Na specjalnie stworzonych, w pełni automatycznych liniach produkcyjnych wykonywanych jest do 100 000 sztuk na dobę najwyższej jakości licencjonowanych produktów Z-Card®. Jakość oraz legalność narzędzi Z-Card® są najbardziej cenione przez klientów, wśród których jest 100 największych światowych marek.

Na świecie, a zwłaszcza w Europie, wielkie firmy już wiedzą, że siła reklamowa Z-CARD® równa jest reklamie telewizyjnej, w jej najlepszym czasie antenowym. Badania wykazały bowiem, że użytkownicy tych kart uznali je za najskuteczniejsze drukowane narzędzie marketingowe BTL. W odróżnieniu od zwykłych ulotek wykonywanych w podobnych formatach, przeważnie wyrzucanych bez czytania 68% pytanych oświadczyło, że woli Z-Card® z taką samą treścią. 95% respondentów stwierdziło, że zatrzymuje   Z-Card®, 85,5% – że zatrzymują je do użycia w przyszłości, a ponad 70%, że trzyma je przy sobie.

Co prawda koszt wykonania Z-Card® jest 6-krotnie wyższy od tradycyjnych ulotek, to reklama w tej postaci jest 60 – krotnie skuteczniejsza. Zatem stosując Z-Card® w dotarciu do np. 100 000 odbiorców zaoszczędzamy 100 000 złotych. Liczby nie kłamią!

Wydawca Z-Card® w Polsce ma również własne pomysły autorskie. Jednym z nich są „Karty SOS” z instrukcją udzielania pierwszej pomocy, które Firma Shell dystrybuuje bezpłatnie na swoich stacjach benzynowych.

Innym przykładem jest Z-Card „Skarb Kibica” oraz, „Bearmats” – zabawy piwne.

Reklama w postaci Z-Card ma w naszym kraju ogromne możliwości zastosowania. Warto po nią sięgnąć, gdyż jest bardzo skutecznym nośnikiem i znakomitym uzupełnieniem każdej kampanii reklamowej bez względu na branżę.

Więcej szczegółów na temat Z-CARD® znaleźć TUTAJ.

Z-CARD® jest także jednym z wystawców wrześniowych targów reklamy FestiwalMarketingu.pl – produkty będzie można znaleźć na stoisku G4A.

MW