Logo

Marketing MIX

Nowy wymiar komunikacji w sklepach Kaufland

W sklepach Kaufland instalowane są nowoczesne nośniki informacyjne – Digital Signage. Nowe ekrany umożliwiają personalizowanie reklam i informacji kierowanych do klientów. Wyświetlacze dostępne są już w 41 lokalizacjach i będą wdrażane w kolejnych marketach.

Nowoczesne ekrany Digital Signage stanowią doskonałe uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników informacji. Umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie jej do potrzeb naszej sieci, danego regionu czy nawet pojedynczego marketu Kaufland. Wyświetlane elementy są dostosowywane do miejsca, w którym umieszczony jest dany ekran. Przed wejściem klienci będą mogą z łatwością zapoznać się z aktualną ofertą sieci oraz obejrzeć najnowsze kampanie reklamowe. W dalszej części marketu rozlokowanych jest kilkanaście kolejnych ekranów przybliżających ofertę pobliskich regałów, zaś opuszczając market, kupujący znajdą wyświetlacz z ofertą na nadchodzący tydzień.

Ekrany Digital Signage otwierają przed naszą firmą zupełnie nowe możliwości komunikacji z klientami. Dzięki nim nie tylko możemy dopasować informacje do danego marketu, ale też do konkretnego miejsca w sklepie, w którym wyświetlacz zostanie zamontowany. Nowe rozwiązanie gwarantuje nam atrakcyjną wizualnie, a także – co dla nas szczególnie ważne – przyjazną dla środowiska formękomentuje Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Ekrany są wdrażane po pozytywnym zakończeniu testów. Pierwsze z nich zostały zamontowane na przełomie sierpnia i września 2018 r. w dwóch pilotażowych sklepach w Zabrzu i Tarnowie. W tej chwili ekrany są już dostępne w ponad 40 sklepach sieci Kaufland, w tym we Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą.

– Do końca roku planujemy wdrżyć to rozwiązanie w kolejnych naszych lokalizacjach – dodaje Justyna Przybylska.

MW