Logo

Trade marketing

Piwo #Hutnicze DNA – wspólny projekt Browaru Pilsweizer i klubu siatkarskiego

Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwo #Hutnicze DNA, stworzone specjalnie dla kibiców ekstraligowego klubu siatkarskiego AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski. AZS KSZO Ostrowiec Świętokrzyski to kobiecy klub siatkarski, od kilku sezonów grający w kobiecej ekstralidze, funkcjonującej pod nazwą Liga Siatkówki Kobiet (wcześniej – Orlen Liga). Piwo #Hutnicze DNA będzie miało status oficjalnego piwa kibiców tego klubu. Nazwa nawiązuje do Celsa Huta Ostrowiec, największego lokalnego zakładu, który jest jednym z głównych sponsorów klubu. Klub będzie zajmował się dystrybucją tego piwa w województwie świętokrzyskim. 

Piwo #Hutnicze DNAto piwo jasne, pasteryzowane, o zawartości  alkoholu na poziomie 4,7% (i 10 blg). Warzone jest w oparciu o 2 rodzaje chmieli: Marynka i Lubelski. Na etykiecie dominują hutnicze akcenty i oficjalny herb KSZO Ostrowiec.

Wcześniej podobnego rodzaju współpracę Browar Pilsweizer nawiązał z klubem Sandecja Nowy Sącz, dla którego od ponad dwóch lat produkuje piwo Biało-Czarne i klubem Czarni Jasło, dla którego od roku produkuje piwo Black&White.

– Jesteśmy regionalnym browarem spod Nowego Sącza, dlatego w naturalny sposób pierwszy klub, z którym w ten sposób współpracowaliśmy, to była Sandecja Nowy Sącz. A ponieważ pomysł z piwem Biało-Czarnym dla Sandecji a następnie z piwem Black&White dla klubu Czarni Jasło, również z naszego regionu, świetnie się sprawdziły, to byliśmy jak najbardziej otwarci na ewentualny kolejny tego typu projekt. I stąd właśnie obecnie startująca współpraca z KSZO Ostrowiec – mówi Andrej Chovanec. dyrektor marketingu i członek zarządu Browaru Pilsweizer.

Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

JK