Logo

Marketing MIX

Mapa Wypadków Drogowych na ekranach DOOH

Polska Policja wraz z firmą Screen Network uruchomiły wspólną akcję mającą na celu zwiększenie poziomu bezpieczeństwa na polskich drogach poprzez zachęcenie kierowców do zmniejszenia prędkości prowadzonych pojazdów. Mapa Wypadków Drogowych ze skutkiem śmiertelnym będzie codziennie wyświetlana na ekranach Screen Network w oparciu o aktualne dane przekazywane bezpośrednio z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.

Screen Network rozpoczęło współpracę z Komendą Główną Policji (Biuro Ruchu Drogowego) w ramach wakacyjnej akcji zachęcającej kierowców do zwiększenia bezpieczeństwa na drodze.

Do końca wakacji w ogólnopolskiej sieci ponad 20 000 ekranów digital OOH, wyświetlana będzie mapa wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym. Dzięki bezpośredniej współpracy z Biurem Ruchu Drogowego KGP, mapa na bieżąco jest aktualizowana o najnowsze dane na temat liczby wypadków śmiertelnych na polskich drogach.

insp. Mariusz Ciarka, Rzecznik Prasowy Komendanta Głównego Policji:

– Liczby, tabele, czy porównania nie zawsze przemawiają do wyobraźni kierowców i pieszych. Dlatego też każdego dnia przez cały okres wakacji Policja prezentuje bieżącą liczbę i lokalizację wypadków drogowych ze skutkiem śmiertelnym z ostatniej doby oraz łączną ich liczbę od początku wakacji. Niestety z każdym dniem mapa jest coraz mniej przejrzysta, ponieważ przybywają nowe punkty. Pod każdym punktem kryje się ludzki dramat! Zależy nam, żeby kierowcy zwrócili uwagę na skalę tragedii i pomyśleli, czy nie warto czasem dojechać 5 minut później niż narażać czyjeś życie?

Agnieszka Godlewska, Prezeska Screen Network:

– Codzienna aktualizacja danych ma na celu zwrócenie uwagi na skalę tragedii, do jakich dochodzi każdego dnia na polskich drogach. Dzięki temu, że nasze ekrany wyposażone są w najnowszą technologię czytania danych możemy bez problemu taką akcję społeczną przeprowadzić. Nasza firma często i chętnie angażuje się w ważne akcje społeczne. Jest to kolejna, po Child Alert, współpraca Screen Network z Polską Policją.

Zachęcamy do obejrzenia spotu:

JK