Logo

Marketing MIX

Screen Network powołuje innowacyjną komórkę Think DOOH. Na czele – Damian Rezner

Think DOOH to nowa jednostka w strukturze Screen Network, której celem jest tworzenie innowacyjnych projektów reklamowych na ekranach Digital Out-Of-Home. Powołanie jednostki jest odpowiedzią na bieżące potrzeby biznesowe i ciągle zwiększające się możliwości współczesnej reklamy zewnętrznej.

Dzięki rozwojowi technologii możliwe staje się zastosowanie niespotykanych do tej pory narzędzi, jak np. rozpoznanie konsumentów w czasie rzeczywistym i dostarczenie im adekwatnych do potrzeb i zainteresowań komunikatów reklamowych. Jednostka, skupiać się będzie na projektach wykorzystujących możliwość łączenia ekranów digital OOH z big data, reklamą mobile oraz na tworzeniu zaawansowanego software-u „image recognition”, służącego do rozpoznania i śledzenia dowolnych obiektów przed ekranami.

Pierwszą realizacją Think DOOH była kampania dla centrum handlowego Placu Unii Shopping Mall.  

– W kampanii zastosowaliśmy zaawansowany software służący do analizy obrazu. Aplikacja bazująca na systemie kamer monitorowała ruch pieszy i samochodowy na skrzyżowaniu przed ekranem zainstalowanym na fasadzie centrum handlowego. Emisja spotów reklamowych była odtwarzana tylko w momentach zmiany światła na czerwone, dzięki czemu przekaz docierał skuteczniej do osób oczekujących na zmianę światła na zielone (gdy osiągnięty został najwyższy poziom atencji) – mówi Damian Rezner.

 

Kolejna kampania przeprowadzona była dla Burger King i napojów mrożonych Oreo Shakes. Wysokość rabatów na napoje uzależniona była od temperatury powietrza na zewnątrz. Im wyższa temperatura, tym niższa cena. Ekrany Screen Network wyświetlały inną kreację jeśli temperatura się zmieniała.

Agnieszka Godlewska Prezeska Screen Network:

– Screen Network to największa firma z sektora Digital OOH na polskim rynku jeśli chodzi o liczbę posiadanych i zarządzanych ekranów, pozycja ta zobowiązuje jednak do szukania coraz to nowszych rozwiązań technologicznych, których oczekują nasi wymagający klienci. Mocno wierzę w to, że Damian Rezner jako niezwykle kreatywny manager, który od lat związany jest z firmą z sukcesem rozwinie naszą innowacyjną komórkę Think DOOH.

JK