Logo

Marketing MIX

Kreatywność w służbie zmian!

Reklama jako siła napędowa i inspiracja do zmian na lepsze – to motyw przewodni tegorocznej, 26. edycji Festiwalu Golden Drum. W połowie października przedstawiciele świata kreacji, reklamy oraz digital spotkają się w Portorož i poszukają odpowiedzi na pytanie: jak jeszcze kreatywność może inspirować pozytywne zmiany na świecie?

Kreowanie i zmiana zwyczajów zakupowych – to zawsze był główny cel działań reklamowych. Kampanie budowały świadomość produktów i usług, inspirowały zmiany stylu życia.

Jednak świat się zmienia – a z nim nasze oczekiwania i potrzeby. Reklama i napędzająca ją kreatywność odgrywają coraz większą rolę w budowaniu świadomości kwestii społecznych, ekologicznych czy politycznych oraz inspirowaniu pozytywnych zmian: wśród jednostek, grup jak i organizacji. Widać to doskonale w projektach, których celem jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe. Kampanie na rzecz ochrony ginących gatunków, odbudowy terenów leśnych czy, w ostatnich latach, walki z niekontrolowanym zużyciem plastiku, zdobywają coraz więcej uwagi mediów oraz opinii publicznej.  

„Nasz świat musi się zmienić na lepsze, aby mieć przyszłość, a reklama ma siłę i środki, aby być głównym czynnikiem tej zmiany” – podkreślają organizatorzy 26. edycji festiwalu Golden Drum.

Dlatego motywem przewodnim tegorocznej edycji festiwalu jest „Kreatywność w Służbie Zmian – Creativity for Change”. Eksperci świata kreacji, reklamy, digital z całego świata spotkają się w październiku w Portorož, nie tylko by wyróżnić najbardziej kreatywne kampanie reklamowe minionego roku, ale także by znaleźć odpowiedź na pytanie: jak jeszcze reklama może wpłynąć na kreowanie pozytywnych zmian na świecie?

26. edycja Golden Drum – zgłoszenia do 3 września!

To już ostatnie dni na przesyłanie zgłoszeń do konkursu Golden Drum. Prace będą przyjmowane do 3 września do północy.

Young Drummers to Wasza szansa!

Podczas 26. edycji festiwalu Golden Drum tradycyjnie odbędzie się Konkurs Young Drummers na najbardziej kreatywny plakat, którego motywem przewodnim w tym roku jest: „Słowenia, kraina czystych i zdrowych wód”. Autor najlepszego plakatu lub serii plakatów otrzyma nagrodę w wysokości 3000 EUR. Kreacje można składać do 10 września 2019 r. do północy.

Kluczowe daty:

Festiwal:

26. edycja Festiwalu GOLDEN DRUM: 17-18 października 2019

Ceremonia wręczenia nagród GOLDEN DRUM: 18 października 2019 o godzinie 20.30

Zgłoszenia:

Termin przyjmowania zgłoszeń: 3 września 2019 do godziny 24.00

Ogłoszenie shortlisty nominowanych w konkursie Golden Drum: 16 października 2019

Termin przyjmowania zgłoszeń do konkursu YOUNG DRUMMERS: 10 września 2019 do godziny 24.00

Rejestracja i zgłoszenia: https://engine.goldendrum.com

JK