Logo

Trade marketing

Ricoh dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth

Ricoh Company, Ltd. dołączyło do koalicji Business for Inclusive Growth (B4IG). Koalicja zrzesza 34 międzynarodowe korporacje zatrudniające ponad 3 miliony pracowników na całym świecie.

Wszystkie z firm, które przystąpiły do B4IG zobowiązały się do wspierania różnorodności w pracy oraz działania na rzecz szerszej redystrybucji korzyści wynikających ze wzrostu gospodarczego. Firmy członkowskie będą również podejmować działania mające na celu rozwiązanie problemów związanych z nierównością szans i zobowiązały się do walki z dyskryminacją ze względu na płeć. Koalicja rozpoczyna realizację i planowanie 50 projektów o łącznym budżecie miliarda euro.

Jake Yamashita, CEO Ricoh powiedział:

– Ricoh aktywnie angażuje się w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ.  Jako pierwsza japońska firma dołączyliśmy do RE100, a w 2050 roku chcemy osiągnąć neutralność klimatyczną i uzyskać zerowy poziom emisji gazów cieplarnianych. Jesteśmy dumni, że możemy stać się częścią B4IG i wesprzeć walkę z problemem nierówności.

Wśród firm, które oprócz Ricoh dołączyły do koalicji znalazły się: Accenture, Agropur, AXA, BASF, BNP Paribas, BPCE, CareCentrix, Cogeco, Crédit Agricole, Danone, Edelman, Engie, GINgroup, Goldman Sachs, Henkel, Ingka Group, JPMorgan, Keurig Dr Pepper, Johnson&Johnson, Kering, Legal&General, L’Oréal, Mars, Renault, Schneider Electric, Sodexo, Suez, TIAA, Unilever, Veolia, Virgin et Ylva.

www.ricoh.pl

JK