Logo

Marketing MIX

94 nominacje w 23 kategoriach Effie Awards Poland 2019

138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli (Prezes i Dyrektor Zarządzająca Discovery EMEA) nominowało kampanie komunikacyjne i rozwiązania marketingowe zgłoszone do konkursu. 

Ze strony reklamodawców najwięcej nominacji otrzymali: IKEA (7 nominacji) i Grupa Żywiec (5 nominacji). Najwięcej nominacji otrzymały agencje mediowe: Wavemaker (14), Starcom (13) oraz Havas Media (9), a wśród agencji: VMLY&R (9), DDB oraz Saatchi & Saatchi IS (po 8) i Grey Worldwide Warszawa (6).

Zwycięskie kampanie poznamy podczas 20. Gali Effie, 28 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.

Effie Awards to konkurs rozwiązań, które budują biznes. Effie nagradza kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe.

Więcej na temat Effie Awards na: https://awards.effie.pl/nagrodzeni/2019/

KL