Logo

Trade marketing

Psy szukają domu na butelkach piwa

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieszczają psy poszukujące domu na butelkach piwa.

Chociaż Polacy coraz chętniej decydują się na adopcję, to niestety bezdomnych zwierząt wciąż przybywa. Pod opieką naszej fundacji znajduje się aktualnie ok. 300 zwierząt. Cały czas aktywnie poszukujemy domów dla naszych podopiecznych, dlatego zdecydowaliśmy się na kooperację z Browarem NOOK – mówi Joanna Burakiewiczz Fundacji Azylu pod Psim Aniołem.

W ramach współpracy, na butelki piw trafią wyjątkowe podobizny psów poszukujących domu oraz podstawowe informacje o każdym z prezentowanych czworonogów. Na etykietę trafił między innymi “Kom”, który został znaleziony błąkający się samotnie po polu.

Kom jest uroczym, łaciatym pieskiem, który trafił do nas kilka miesięcy temu. Najprawdopodobniej miał wcześniej właścicieli, bo reaguje na komendy i bardzo grzecznie się zachowuje. Bardzo zależy nam, aby tak jak pozostałe psy trafił do dobrego domu. Zawsze staramy się o bezpośredni kontakt z osobami, które dokonały adopcji. Zresztą dodatkowo niemal codziennie dostajemy maile ze zdjęciami naszych byłych podopiecznych – mówi przedstawicielka Fundacji.

– Wiemy, że Fundacja Azylu pod Psim Aniołem utrzymuje się jedynie z datków i darowizn, dlatego zdecydowaliśmy, aby procent ze sprzedaży każdej butelki piwa z podobizną piesków przekazany został na konto Fundacji. Chcemy zwrócić uwagę na problematykę bezdomności czwronogów i popularyzować adopcję zwierząt. Mamy nadzieję, że nasze zaangażowanie pomoże w dotarciu do jak największej liczby odbiorców– dodaje Janusz Żyła, prezes Browaru NOOK.

– Potrzeby zwierząt są ogromne. Poza jedzeniem, kocami i środkami czystości, sporo funduszy pochłaniają także lekarstwa. Trafiają do nas starsze i schorowane zwierzęta, cierpiące na różne choroby. Często potrzebują one karm weterynaryjnych, które są drogie, ale niezbędne. Aktualnie dodatkowo zaczął się sezon kaszlu kennelowego i coraz więcej naszych psów zaczyna chorować – tłumaczy Joanna  Burakiewicz.

[galeria=”1″]

– Mamy nadzieję, że inicjatywa naszego browaru pomoże zwrócić uwagę na problem bezpańskich psów. Wszystkich zachęcamy do aktywnego włączenia się do pomocy. Może to być wsparcie Fundacji Azylu w postaci 1% przy rozliczaniu podatku lub wolontariat – zachęca Janusz Żyła.

Jak tłumaczą przedstawiciele Fundacji, rąk do pracy zawsze brakuje. – Ta bezpłatna pomoc od ludzi, którym zależy na losie zwierząt, jest bardzo ważna. Praca wolontariacka w fundacji nie jest łatwa. Zwierzęta, które trafiają pod naszą opiekę są często chore, przestraszone, smutne, czasem agresywne wskutek doznanej od ludzi krzywdy. Nieraz dopiero u nas poznają, co to jest regularny posiłek, własna miska, uczą się dobrego kontaktu z człowiekiem. Wszystkich, którzy chcieliby pomóc, zapraszamy do kontaktu na przykład przez naszego Facebooka – mówi Joanna Burakiewicz.

Piwa z Browaru NOOK poświęcone akcji charytatywnej dostępne będą w sieciach sklepów: Auchan i Carrefour.

browarnook.pl

www.psianiol.org.pl

KL