Logo

Marketing MIX

Pyszne.pl sponsorem UEFA EURO 2020™

Wiodący serwis do zamawiania jedzenia online – Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, będzie jednym z głównych sponsorów UEFA EURO 2020™. Tym samym, firma zostanie Oficjalnym Partnerskim Serwisem do Zamawiania Jedzenia podczas mistrzostw. Takeaway.com wykorzysta sponsoring do promocji swoich europejskich marek należących do grupy. 

Takeaway.com został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2020™. W ramach szerokiego pakietu sponsorskiego zawarte zostały ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji, a także promocja na stadionach. Dodatkowo w pakiecie znalazły się tysiące biletów dla klientów serwisu oraz unikalna możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.

Zakłada się, że ponad pięć miliardów osób obejrzy rozgrywki w telewizji, a z kolei ponad 3 miliony osób zobaczy je na stadionach czy strefach kibica. Takeaway.com obsługuje 16,7 mln konsumentów w 11 krajach. W skład grupy wchodzą takie marki jak: polskie Pyszne.pl, niemieckie Lieferando, czy holenderskie Thuisbezorgd.nl. Takeaway.com prowadzi działalność w wielu krajach, których zawodnicy będą rywalizować na UEFA EURO 2020™, a także jest obecny w niektórych miastach-gospodarzach, między innymi w Amsterdamie, Bukareszcie i Monachium.


Guy Laurent Epstein, Jitse Groen, maskotka UEFA oraz jeden z dostawców Takeaway.com

Jitse Groen, CEO Takeaway.com, tak wypowiada się na temat współpracy: – Nasze marki już należą do jednych z najbardziej rozpoznawalnych na swoich lokalnych rynkach. Sponsoring UEFA EURO 2020™ zwiększy nasz zasięg i dodatkowo umocni pozycję Takeaway.com jako wiodącej europejskiej marki. Jest to wyjątkowa okazja dotarcia do całej populacji w czasie, gdy fani piłki nożnej cieszą się swoim ulubionym jedzeniem.

Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl zauważa: – Partnerstwo z UEFA oznacza dla polskich kibiców jeszcze więcej atrakcji. Miłośnicy piłki nożnej będą mogli między innymi skorzystać ze specjalnych wejściówek, a także z wyjątkowych ofert promocyjnych. Zamawianie jedzenia od dawna jest częścią kultury sportowej. W Pyszne.pl możemy to potwierdzić na podstawie wzrostu liczby zamówień, który obserwujemy podczas meczów. Chcemy zapewnić wszystkim fanom piłki nożnej najlepsze wrażenia z oglądania rozgrywek, z których nie stracą ani sekundy dzięki wygodnemu zamawianiu swoich ulubionych dań – bez względu na to, czy kibicują na stadionie, czy w domu.

Guy Laurent Epstein, dyrektor ds. Marketingu UEFA Events SA, informuje: – Z przyjemnością witamy Takeaway.com w rodzinie sponsorów UEFA EURO 2020™ jako nasz Oficjalny Partnerski Serwis do Zamawiania Jedzenia. W szybko rozwijającej się branży dostaw jedzenia, Takeaway.com zyskało pozycję lidera na rynku Europy kontynentalnej. Zapewnia on klientom na całym kontynencie, w tym naszym milionom fanów, łatwy i wygodny sposób zamawiania jedzenia, podczas gdy oni będą cieszyć się pasjonującymi rozgrywkami piłki nożnej podczas rozgrywek przyszłego lata. 

MW