Logo

Marketing MIX

Agencja UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska kolejną akcję promocyjną w sklepach Intermarche

Firma Nestlé Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zakręć się wokół nagród od Nestlé”, która jest realizowana w sklepach sieci Intermarche. To kolejna akcja przygotowana przez agencję dla firmy Nestlé Polska.

Celem prowadzonej loterii jest zwiększenie sprzedaży marek należących do Nestlé, a także zachęcenie konsumentów do sięgnięcia po produkty firmy w miejscu sprzedaży. Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 12 do 25 listopada 2019 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, napoje Nesquik, batony Lion, batony Kit Kat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarche.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo kupić produkty Nestlé objęte tą akcją za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer  70 966 (koszt SMS’a 0,62 zł z VAT), wpisując w treści numer z paragonu. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest podana w regulaminie dostępnym na stronach: www.uniqueone.pl.

Codziennie do wygrania w loterii są bony do Intermarche (3 x 100 zł)oraz projektor Excelvan. Na zakończenie loterii ze wszystkich zgłoszeń wylosowany zostanie samochód Hyundai Kona. 

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelfstoppery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarche.