Warszawskie Global Expo na jeden dzień stało się miejscem dla specjalistów od eventów, w którym znaleźli:
Konferencja Event Biznes dostarczyła odwiedzającym:
Celem spotkania było ukazanie, w jaki sposób można skorzystać z event marketingu i nowoczesnych sposobów promocji do budowania pozycji marki, zwiększania jej zasięgów, a przy tym, odnoszenia korzyści finansowych.
Tematykę prelekcji podzielono na cztery bloki:
Za dobór prelegentów i szkoleniowców odpowiedzialna była jedenastoosobowa Rada Programowa. Po wczorajszej konferencji można śmiało stwierdzić, że dokonała ona fantastycznego wyboru. Prelekcje i szkolenia poprowadzone przez wybranych przez Radę specjalistów sprostały gustom nawet najbardziej wymagających słuchaczy, a tematy przez nich poruszane był aktualne i ważne dla całej branży eventowej.
W tym roku konferencję otworzyła prelekcja Drossosa Drossosa (Global Consultant of Experiential Marketing) , który przez dwadzieścia lat zdobywał doświadczenie w największych koncernach na stanowiskach handlowych i marketingowych, Dzięki niemu, goście dowiedzieli się w jaki sposób globalne marki wykorzystują doświadczenia marketingowe do budowania relacji ze swoimi klientami na przykładzie Coke, Japan Tabacoo, L’oreal czy Shell.
Następnie dwie prelekcje poprowadzili specjaliści z dziedziny nowych technologii. Dr James Morgan z Westminster University przybliżył Top 10 narzędzi technologicznych angażujących uczestników wydarzenia. Wiedza z tej prelekcji na pewno przyda się osobom, które chcą pozyskiwać coraz to więcej nowych i zaangażowanych odbiorców. Następnie Krzysztof Wojewodzic – CEO ESCOLA S.A., Mobile & web app opowiedział o Digital experience – jak technologie wpływają na odbiorców wydarzenia?
W świat społecznej odpowiedzialności biznesu i jej wpływu na zarządzanie pracownikami oraz budowanie popularności marki zabrała nas fenomenalna Justine Kane – Managing Director- The Event Talent Agency, która wyszkoliła już setki event managerów, a od 11 lat dzieli się swoją wiedzą z uczniami i studentami. Temat jej prelekcji brzmiał: „Społeczna odpowiedzialność biznesu w sferze motywacji pracowników i budowania marki firmy. “
Temat „Jak technologia, doświadczenie użytkownika i dane napędzają kreatywność” opracował i przybliżył uczestnikom konferencji Jens Mayer- CEO Jack Morton Worldwide – specjalista od budowania silnych relacji z ludźmi, poprzez marketing na żywo i marketing cyfrowy.
Konferencję zamknęła prelekcja Jana Gemricha – CEE Head of Platforms & Ecosystem Marketing Google, który pracując w google odpowiadał za organizację wydarzeń o budżecie do 1mld USD. Swoim doświadczeniem podzielił się w wystąpieniu: „Klient kontra agencja – najlepsze praktyki zarządzania wzajemnymi relacjami”.
Oprócz prelekcji, uczestnikom konferencji umożliwiono również wzięcie udziału w szkoleniach z zakresu:
Uczestnicy konferencji tłumnie wzięli udział w debacie „Krótka ławka pracowników branży eventowej? Wyzwania dotyczące nowego pokolenia pracowników w sektorze usług związanych z organizacją wydarzeń”
Fantastyczną możliwością było również poszerzenie swojej wiedzy na bezpłatnym warsztacie na temat: Technika Eventowa – Jak to jest zrobione? Czyli jak mądrze zarządzać współpracą z partnerem technicznym, na każdym etapie projektu eventowego, prowadzonym przez Krzysztofa Wąsa.
Stolikowe panele dyskusyjne rozgrzewały uczestników spotkania. W pierwszym bloku omawiano – Sprawy ważne i ważniejsze branży eventowej według reprezentantów firm członkowskich Stowarzyszenia Branży Eventowej. Tę rozmowę moderowali:
Blok drugi poświęcono tematowi: Potencjał, rozwój, współpraca wśród polskich instytucji przemysłu spotkań. Czyli co piszczy w polskiej branży eventowej. O przebieg debaty dbali:
Wszystko co dobre, szybko się kończy. IV edycja konferencji Biznes Event już za nami. Można z powodzeniem uznać, że zakończyła się sukcesem. Uczestnicy prelekcji i warsztatów mogą cieszyć się nowo zdobyta wiedzą i od razu wdrażać ją w życie. Odwiedzający bezpłatną strefę targową, na pewno zyskali nowe inspiracje i motywację do dalszej pracy w swojej branży. Wszystkim tym, którzy byli z nami serdecznie dziękujemy za obecność, energię i zaangażowanie. Zapraszamy już za rok na VII edycję Biznes Event – podsumowują organizatorzy.
OOH event! był patronem medialnym wydarzenia.