Event MIX Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien, należącą do sieci Marriott International

Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien, należącą do sieci Marriott International

45
0
Polski Holding Hotelowy wprowadza markę Le Méridien

Podczas najważniejszego forum hotelowego „Hotel Trends Poland&CEE”, w dniu 25 listopada Prezes spółki Polskiego Holdingu Hotelowego i AMW HoteleGheorghe Marian Cristescu oraz Janusz Mitulski, Starszy Dyrektor ds. rozwoju w regionie CEE i Ukrainy, Marriott International podpisali list intencyjny na wprowadzenie ekskluzywnej marki Le Méridien. Pod szyldem tej marki będzie funkcjonował hotel Royal w Krakowie, należący do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

– Jest to kolejny krok zgodny ze strategią i harmonogramem rozwoju spółki PHH. Dokonaliśmy wnikliwej analizy rynku i uznaliśmy, że marka Le Méridien idealnie pasuje do hotelu Royal, który zlokalizowany jest w centrum Krakowa oraz w pobliżu największych atrakcji turystycznych, licznie odwiedzanych przez gości zagranicznych. Będzie to jedyny hotel marki Le Méridien w Polsce, jednej z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Prezes Zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego.

Le Méridien to ekskluzywna, międzynarodowa marka hoteli należąca do sieci Marriott International. Le Mèridien wierzy, że każdy w czasach nieograniczonych możliwości podróżowania powinien odkrywać świat w wielkim stylu. Głównym celem marki jest pokazanie tych miejsc poprzez zabytki, dźwięki, aromaty i oferty kulinarne, inspirując gości pięknymi i kulturalnymi doświadczeniami opartymi na jej paryskich korzeniach. Obecnie jest ona jedną z najbardziej zaufanych i klasycznych marek w światowej branży hotelarskiej, z lokalizacjami na całym świecie m. in. w Stanach Zjednoczonych i Europie, a także bardziej odległe i egzotyczne miejsca, takie jak Bali, Bora Bora i Marrakesz. W Krakowie natomiast, hotel Le Méridien będzie jedynym hotelem w Polsce.

– Ze względu na piękną historię Krakowa cieszę się, że będziemy mogli dalej posługiwać się nazwą „Royal”, która jest silnie związana z historią tego wyjątkowego miasta. Jednym z założeń PHH jest również dbanie i pielęgnowanie hotelarskich tradycji, tam gdzie znajdują się historyczne budowle takie jak hotel Royal, który przez wiele lat był zaniedbany mimo jego znakomitej lokalizacji i wielkiego potencjału – dodaje Gheorghe Marian Cristescu.

Niepowtarzalny Hotel Royal to idealne miejsce dla turystów podróżujących w celach biznesowych oraz turystycznych. Wyjątkowa lokalizacja hotelu w centrum Krakowa, u podnóża Zamku Królewskiego Wawel, a także bliskie sąsiedztwo Rynku Głównego i dzielnicy Kazimierz zachęcają turystów i biznesmenów do odkrywania uroków tego najbardziej turystycznego miasta w Polsce. Położenie hotelu ma bardzo duże znaczenie dla gości, którym zależy na tym, aby być w samym centrum miasta, w pobliżu najistotniejszych atrakcji turystycznych Krakowa. Docelowo obiekt będzie dysponować 120 pokojami.