Logo

Marketing MIX

Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu roku 2019 dla Artura Sikory z Santander Bank Polska

Artur Sikora, dyrektor obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska został laureatem nagrody Grand Prix konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019. Konkurs jest zwieńczeniem corocznego Kongresu Executive Summit, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce. Nagrodę otrzymała również Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Departamentu Marketingu.

Nagrodę Grand Prix, Artur Sikora odebrał z rąk Doroty Natalii Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei Polska, która w uzasadnieniu podkreśliła, że sektor bankowy jest rynkiem wymagającym dla marketerów. – Mam dziś zaszczyt wręczyć nagrodę osobie, która ma na swoim koncie sukces w postaci śmiałego i na pewno niełatwego procesu rebrandingu i zmiany identyfikacji wizualnej ogromnego banku. To osoba, która jest odpowiedzialna za wzmocnienie odświeżonego wizerunku marki trzeciego największego banku w Polsce. To ktoś, kto udowadnia, że marketing sektora bankowego może być interesujący i inspirujący – dodała Dorota Natalia Haller.

– Sukces należy do tych, którzy się przygotowują. Dla nas miniony rok był pełen wyzwań i został podyktowany przygotowaniami do realizacji rebrandingu – największego projektu wizerunkowego w historii banku. To był rok przełomowy, trudny, ale pełen radości. Dzięki zaangażowaniu i pracy setek ludzi w naszym banku udało się zrealizować zmianę i skutecznie wprowadzić nową markę w świadomość naszych Klientów. Tę nagrodę traktuję jako wyróżnienie dla całego naszego zespołu i potwierdzenie, że warto jest robić rzeczy odważne, które są nie tylko efektowne w danym miejscu i czasie, ale po latach będą wspominane z emocjami i wzruszeniem. Jeśli projekty są mądre, odpowiedzialne, a do tego jeszcze z humorem, to już pełen sukces – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.

Artur Sikora odebrał również nagrodę w kategorii: launch/rebranding za wzorowo przeprowadzony w 2018 r. proces komunikacji zmiany nazwy i marki banku.

Uznanie przedstawicieli branży zdobyła również Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor Departamentu Marketingu w Santander Bank Polska, która została nagrodzona tytułem Dyrektor Marketingu Roku 2019, w kategorii finanse/ubezpieczenia.

– Dyrektor Marketingu jest tak dobry jak zespół, który tworzy. Jestem więc tak samo dumna z tej nagrody, jak i z ludzi, którzy ze mną pracują – skomentowała Iwona Błońska-Orzoł.

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku jest prestiżowym wydarzeniem, od 9 lat organizowanym przez Mediarun.com, w którym Kapituła Konkursu wyłania najlepszych marketerów i podkreśla ich kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej marek oraz przedsiębiorstw. W Jury zasiadają laureaci poprzednich edycji i eksperci branżowi. W konkursie oceniani są dyrektorzy działów marketingu i sprzedaży, jak również brand i product managerowie, osoby odpowiedzialne za digital i e-commerce, za działania B2B i B2C w Polsce i na rynkach międzynarodowych.

KL