Logo

Marketing MIX

Milka w świątecznej kampanii inspiruje do „obdarowania tych, którzy dzielą się sercem”

Święta to magiczny czas, któremu pomimo intensywnych przygotowań towarzyszy radosna atmosfera. Uroczystości i spotkania w gronie rodziny i przyjaciół sprawiają, że ludzie staja się sobie bliżsi. Niektórzy przyjmują wtedy rolę wspierającą, poświęcając swój czas i energię dla dobra innych, bez znaczenia czy są to członkowie rodziny, czy koleżanki i koledzy z pracy.

Nie oczekują pochwały, dlatego zdarza się, że ich wysiłki zostają niezauważone. To „bohaterowie zza kulis”, którzy posiadają wiele ujmujących, a zarazem nieuchwytnych cech jak pokora i skromność. To właśnie ich uczynki potrafią sprawić, że Święta stają się wyjątkowe. W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje nas, abyśmy dostrzegli i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem.

Sercem kampanii jest 60-sekundowy spot z nową piosenką świąteczną Milka „You’ve got the love”, którego akcja rozgrywa się w alpejskiej szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, zadając sobie wiele trudu, aby była pięknie przyozdobiona na koncert szkolnego chóru. Jedna z dziewczynek – Mia, widząc jego starania, postanawia podziękować mu podczas finałowego występu, obdarowując go czekoladową figurką Mikołaja od Milka. Ponadto dziewczynka, stojąc na scenie, wychodzi przed szereg i wykonuje fragment utworu w języku migowym, aby niesłyszący mężczyzna mógł zrozumieć słowa śpiewanej przez chór piosenki. Tymi małymi, nieoczekiwanymi, delikatnymi gestami Mia pokazuje Leonowi, jak bardzo go docenia.

Świąteczny spot emitowany jest w telewizji oraz przed rozpoczęciem seansów kinowych. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych – Facebook i YouTube.

Świąteczna wersja Milka piosenki „You’ve got the love” jest również dostępna na Spotify.

Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencje Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek – agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Starcom. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a za działania PR odpowiada Big Picture.

Linki do kreacji video kampanii „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”:

MW