Logo

Marketing MIX

Agnieszka Radwańska nową ambasadorką marki Wasa

Marka Wasa, będąca częścią portfolio firmy Barilla, krajowy lider sprzedaży pieczywa chrupkiego, ogłosiła nawiązanie współpracy z najlepszą polską tenisistką w historii i zarazem jedną z najbardziej rozpoznawalnych globalnie przedstawicielek rodzimego sportu – Agnieszką Radwańską. Materiały promocyjne oraz aktywacje marketingowe z udziałem nowej ambasadorki rozpoczną się 7 lutego. Działania będą realizowane przede wszystkim w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

Wspólne wartości ambasadorki z marką

Wybór Agnieszki Radwańskiej na ambasadorkę Wasa z pewnością nie jest przypadkowy. Jako ikona zdrowego stylu życia, polska legenda tenisa idealnie wpisuje się w filozofię marki.

– Wybierając ambasadora, zależało nam przede wszystkim na tym, aby jego wartości były spójne z tożsamością marki. Agnieszka Radwańska prowadzi aktywny i zdrowy styl życia, co przekłada się na jej pozytywne i pełne energii usposobienie. To z kolei idealnie łączy się z filozofią marki, aby oferować konsumentom produkty pełnowartościowe i mogące być elementem zbilansowanej diety, a jednocześnie wygodne i odpowiadające na coraz szybsze tempo życia – mówi Damian Podawca, Marketing Manager w firmie Barilla.

Z racji bogatego portfolio, produkty marki Wasa to sprawdzony wybór na wiele różnych okazji. Poszczególne warianty charakteryzują się kluczowymi dla prawidłowego odżywiania benefitami: są pełnoziarniste, bogate w błonnik oraz stanowią doskonałe źródło składników mineralnych, co jest bardzo istotne w diecie sportowca, ale nie tylko.

– Mimo że oficjalnie zakończyłam karierę sportową, wciąż zwracam bardzo dużą uwagę na jakość i skład spożywanych produktów – mówi Agnieszka Radwańska. – Wasa to marka, która idealnie odpowiada na potrzeby osób, takich jak ja, dla których zbilansowana dieta jest bardzo ważna – dodaje.

Współpraca między marką Wasa oraz Agnieszką Radwańską będzie wspierana w ramach działań komunikacyjnych oraz handlowych od 7 lutego. Zaplanowano m.in. kampanię digitalową i konkursy konsumenckie.

Podmioty zaangażowane w kampanię

Za kreację oraz materiały in-store odpowiada agencja Fortis. Kreację materiałów video oraz aktywację i wsparcie na platformach social media powierzono F11. Działania PR prowadzi agencja Big Picture. Działania mediowe wspiera agencja OMD.

MW