Logo

Marketing MIX

WHITE SQUARE FESTIVAL – Festiwal Marketingu i Reklamy na Białorusi

To kreatywne wydarzenie z nagrodami zajmuje mocną pozycję w rankingach festiwali Europy Wschodniej. White Square daje możliwość międzynarodowej sławy projektom wykonanym zarówno przez duże agencje sieciowe, jak i mniejsze niezależne agencje.

Laureaci festiwalu są corocznie promowani w ponad 30 mediach branżowych Europy Zachodniej i Wschodniej, w tym oohmagazine.pl, iqads.ro, marketing365.mk, marketingdirecto.com, adforum.com itp.

Uznany za godne obejrzenia europejskie wydarzenie kreatywne, w którym bierze udział ława znanych i nagradzanych reklamodawców, takich jak Matthias Harbeck z Serviceplan Niemcy, Evgeny Primachenko z Wieden + Kennedy Amsterdam, Malek Ghorayeb z Leo Burnett Beirut, Vicky Gitto z ADCI, Juan Garcia -Escudero z Leo Burnett Madrid, Nuno Jeronimo z O Escritorio, Tristan Macherel z Landor Europe i wiele innych, White Square już od jakiegoś czasu służy jako kreatywne centrum oferujące profesjonalistom reklamowym możliwość powitania najzdolniejszych kreatywnych umysłów z 30 krajów, wymiany kreatywnych myśli i inspiracji wyjątkowymi pracami twórczymi z nieznanego jeszcze regionu.

Na liście jurorów White Square 2020:

Zaproszenie do zgłaszania się do konkursu jest już otwarte. Termin – koniec maja. Twórcze prace można łatwo przesłać online na oficjalnej stronie adfest.by. 

Trzy proste kroki:

1. Zaloguj się na oficjalnej stronie internetowej White Square adfest.by i podaj podstawowe informacje.

2. Wybierz kategorie: KREATYWNE: Film, druk, radio i audio, outdoor, zintegrowane, markowe treści i rozrywka;BRANDING: Projektowanie komunikacji, Projektowanie opakowań, Projektowanie cyfrowe i interaktywne; MARKETING: Brand Experience i aktywacja, PR, Direct, Innovations; KREATYWNA SKUTECZNOŚĆ; MEDIA: kanały, doskonałość w mediach, kampania medialna; CYFROWE: Cyfrowe, mobilne, kreatywne dane; ZMIANA DOBRA.

3. Przygotuj i prześlij wpisy na swoje konto osobiste.

Dobra wiadomość jest taka, że ​​uczestnicy, którzy zgłoszą pięć lub więcej zgłoszeń na White Square 2020, otrzymają pełny bilet wstępu na wszystkie wydarzenia programu edukacyjnego i kulturalnego festiwalu. Program biznesowy i edukacyjny White Square będzie kontynuowany przez trzy dni – i obejmie ponad 70 kursów mistrzowskich i paneli dyskusyjnych poświęconych kreatywnym trendom w komunikacji, marketingu, brandingu, cyfrowej, mediach i prowadzonych przez gwiazdy globalnego świata przemysł reklamowy. Imprezy kończą się każdego dnia festiwalu.

Mińsk na Białorusi jest otwarty i bezwizowy dla Polaków, a także zawsze gotowy do zaoferowania wielu oryginalnych wrażeń z podróży wypełnionych innowacjami technologicznymi i informatycznymi oraz autentycznymi pozostałościami tradycyjnego lokalnego stylu życia opartego na małym malowniczym kraju niemal w samym sercu Europy pełne zielonych lasów, niebieskich jezior i przyjaznych ludzi. Szczegółowe informacje na temat festiwalu White Square można znaleźć na oficjalnej stronie adfest.by. Aby wziąć udział w konkursach, skontaktuj się z Dyrekcją Festiwalu – Stowarzyszeniem Agencji Komunikacji i Marketingu Białorusi, członkiem EACA, za pośrednictwem konkursu@adfest.by; za udział w programie biznesowym i edukacyjnym – przez info@adfest.by.