Logo

Marketing MIX

Limitowana kolekcja bluz KFC – masz już swoją fawo(f)rytkę?

Czy mamy na pokładzie szczęśliwych, niezależnych i prawdziwie wolnych singli? Ulubionym daniem w KFC jest niezrównany Kubełek dla jednej osoby? Jeśli tak, to trafiliście pod właściwe drzwi, bo w tym roku KFC przygotowało coś specjalnie dla lubiących przebywać w swoim własnym towarzystwie i 15 lutego z przytupem świętowało Dzień Singla!

W zeszły weekend wrażeniom nie było końca, wyglądało jakby zabawa miała trwać wiecznie. Najpierw świętowały pary, romantyzm było czuć na każdym kroku – w radio, w sklepach, w restauracjach. Miłość była wszędzie… W końcu Walentynki są jednym z najbardziej wyczekiwanych świąt w roku. Ale czy wiecie, że tuż po dniu zakochanych, 15 lutego, obchodzony jest Dzień Singla? Data niewątpliwie warta zapamiętania, bo przyniosła nie mniej zabawy (jeśli nie więcej!). Tego dnia „Single Ladies” królowej B. rozbrzmiało chyba wszędzie, a wszystkie dumne single ruszyły na parkiety, roztaczając dookoła wyłącznie pozytywne wibracje, przypominając że nie ma nic ważniejszego niż akceptacja i miłość do samego siebie.

KFC pamiętało o Singlach celebrujących swoją niezależność i właśnie dla nich przygotowało w ubiegłą sobotę  specjalną aktywację – konkurs z nagrodami w postaci bluz z oryginalnymi hasłami! Wystarczyło wejść na Instagramowe i Facebookowe Stories marki, na których czekał na Was do wypełnienia quiz z pytaniami dotyczącymi Waszych kulinarnych upodobań. Wolicie kubełek pełen przepysznych kąsków kurczaka czy raczej burgera z serem halloumi? Do KFC wpadacie zawsze z przyjaciółmi czy – tak jak Joey z „Przyjaciół” – nie dzielicie się jedzeniem z nikim? Sieć restauracji chciała zbadać jak kompatybilni jesteście ze swoimi współ-quizującymi, co Was najbardziej różni, a co łączy i czy przeciwieństwa rzeczywiście się przyciągają. W tym celu, po porównaniu wszystkich nadesłanych odpowiedzi, marka przetestuje teorię w praktyce, sprawdzając czy wyjście do jednej z sieciowych restauracji i podzielenie się chrupiącymi kurczakami może złączyć dwie kontrastujące dusze…

Ale, ale! Za serią pytań zamkniętych, na końcu znajdowało się jeszcze jedno, najważniejsze zadanie: mieliście opisać swojego wymarzonego partnera do kurczaka. Czemu najważniejsze? Otóż właśnie najciekawszy, najbardziej kreatywny opis przeważał w decyzji, komu najbardziej należy się jedna z wyjątkowych, 50 limitowanych bluz KFC. Odzew był naprawdę spory: ponad 30 000 wyświetleń Stories na FB, aż 16 000 na Instagramie i około 1500 zgłoszeń do konkursu – oj, będzie w czym wybierać!

A co do obiecanych nagród – nie ma wątpliwości, że Was nie zawiodą ☺  Te wyjątkowe bluzy bezsprzecznie pozwolą Wam pokazać światu, co tak naprawdę znaczy być singlem i być z tego powodu bardzo szczęśliwym! Każda wyjątkowa, lecz wszystkie niosące ten sam pozytywny vibe. Jedna wygłosi, że najlepiej czujecie się ze sobą i Waszym ulubionym panierowanym kurczakiem, dzięki innej wyjaśnicie, że Wasz status pozostaje spanierowany, kolejna oznajmi światu o Waszej FAWO(F)RYTCE, natomiast inna poinformuje wszem i wobec, że tak właściwie to jesteście NO LONGER ALONE!

A właśnie w tej chwili singlo-amorki KFC ciężko pracują nad tym, aby wszystkie odpowiedzi zostały dokładnie podliczone i przeanalizowane, żeby najciekawsze z nadesłanych opisów zostały odpowiednio nagrodzone bluzami i…

Co byście powiedzieli, gdyby na podstawie nadesłanych odpowiedzi KFC znalazło Wasze idealne przeciwieństwo i zaprosiło na wspólny posiłek do jednej ze swoich restauracji? Ponoć marka ma szczególną moc łączenia ludzi, a przy założeniu że przeciwieństwa się przyciągają, zauważyła tutaj duuuży potencjał. Może i tym razem zadziała jakaś magia i KFC wprowadzi trochę zamieszania do Waszego życia? Drobna rada dla quizujących – bądźcie na bieżąco z tym co u nich nowego, bo to dopiero początek atrakcji w temacie szeroko rozumianej MIŁOŚCI <3

Za kreację kampanii odpowiada agencja McCANN Worldgroup.

MW