MeetingPlanner.pl zaprasza do udziału w ósmej edycji konkursu branży eventowej MP Power Awards®. W konkursie jurorzy wybierają najlepsze projekty, obiekty oraz produkty eventowe, a także w tym roku po raz pierwszy Agencję Roku. Nagradzają wyróżniające się osobowości branży oraz kreatywnych.
Celem MP Power Awards jest wyróżnienie najlepszych eventów i projektów, wskazanie miejsc ze szczególnym potencjałem eventowym oraz wyróżnienie osobistości branży.
Do udziału w MP Power Awards organizator – MeetingPlanner.pl zaprasza agencje eventowe, incentive travel, marketinge, biura PCO, DMC, agencje specjalizujące się w organizacji aktywnego outdooru i team buildingu, firmy cateringowe i multimedialne specjalizujące się w obsłudze sektora eventowego, meeting plannerów i marketerów odpowiedzialnych za realizację projektów z zakresu branży eventowej w korporacjach, instytucjach i stowarzyszeniach.
Konkurs MP Power Awards tworzą: MP Power Projekt, MP Power Venue, MP Power Produkt oraz MP Power 12. Konkursem towarzyszącym MP Power Awards jest Kreatywny Roku Branży Eventowej.
Jak dokonać zgłoszenia do MP Power Awards: KLIKNIJ.
W ramach MP Power Projekt zostaną poddane analizie i ocenie realizacje w następujących kategoriach głównych: event promocja marki B2B i B2C, event firmowy – celebracja, integracja i edukacja, event pozostałe formy, incentive travel, program wsparcia sprzedaży z wykorzystaniem incentive travel, kongres, incoming, targi oraz kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu i towarzyszących: CSR, catering, scenografia i oprawa wizualna, stage design oraz digital.
Termin zgłoszeń – do 4 marca.
W MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne i unikatowe – z największym eventowym potencjałem. W ramach MP Power Venue zostaną poddane analizie i ocenie obiekty w następujących kategoriach: miejsce eventowa, hotel eventowo-konferencyjny, hotel biznesowy, obiekt wielofunkcyjny, obiekt unikatowy, premiera.
Elementem, który ma za zadanie pomóc jurorom w podjęciu decyzji o zwycięskim obiekcie, jest audyt przeprowadzony przez firmę Z–Factor, partnera tej części konkursu. Termin zgłoszeń – do 28 lutego.
MP Power Produkt – do tej części konkursu można zgłaszać produkty, atrakcje, usługi, które mogą stać się częścią programu eventu i zdaniem zgłoszeniodawcy wpływać znacząco na jego uatrakcyjnienie. Termin zgłoszeń – do 13 marca.
W tej edycji jury konkursu po raz pierwszy przyzna tytuł Agencji Roku oraz nagrodę specjalną – zrównoważony rozwój w branży eventowej. Wyróżnione zostaną projekty, działania, stosowanie wybranych rozwiązań, których główne cele wchodzą w zakres zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej albo popularyzują jej wybrane idee, przez podmioty działające w przemyśle spotkań lub świadczące usługi na rzecz organizatorów wydarzeń. Termin zgłoszeń – do 4 marca.
W ramach plebiscytu MP Power 12 jury MP Power Awards wyróżnia także osobistości i ekspertów branży, w dwunastu kategoriach.
Konkurs towarzyszący MP Power Awards – Kreatywny Roku Branży Eventowej wyróżnienia najlepszych kreatywnych i przebiega dwutorowo – skierowany jest do profesjonalistów oraz tych, którzy chcieliby wiązać z kreacją swoją karierę i zawodowy rozwój. Konkurs przeprowadzany jest w dwóch kategoriach.
Podczas MP Power Night poznamy także „Odkrycie Roku MPI Poland 2020”.
Rozstrzygnięcie MP Power Awards nastąpi podczas finałowej Gali MP Power Night, która odbędzie się 24 kwietnia w Muzeum Polin w Warszawie. Gala będzie także finałowym eventem Meetings Week Poland 2020.
Informacje dotyczące zasad udziału w konkursie znajdują się TUTAJ.
Organizatorem konkursu jest portal MeetingPlanner.pl