Logo

Marketing MIX

Hołek przechodzi na TY nowym Tyskim 0,0%

Tyskie wzbogaca swoje portfolio o nowe piwo – bezalkoholowe Tyskie 0,0%.  Kampania wprowadzająca produkt kierowana będzie w szczególności do kierowców, a działania w jej ramach odbywać się będą pod hasłem „Przejdźmy na TY od Zera”. Ambasadorem Tyskiego 0,0% został jeden z najlepszych polskich kierowców – Krzysztof Hołowczyc.

– Do udziału w tej kampanii nie trzeba było mnie długo namawiać, ponieważ jest zgodna z moimi przekonaniami i programem założonej przeze mnie fundacji „Kierowca Bezpieczny”. W moim odczuciu Tyskie 0,0% to idealna alternatywa dla kierowców, którzy lubią smak piwa, ale jednocześnie chcą być odpowiedzialni na drodze. Podpisuję się również pod ideą przechodzenia na TY, bo to po prostu leży w moim charakterze.

Kampania Tyskiego 0,0% rusza już w marcu i obejmie spoty telewizyjne, radiowe, działania OOH, digitalowe, w social mediach i PR. Za realizację kampanii odpowiadają partnerzy marki Tyskie: Bardzo, Gong, Tailor Made PR, domy produkcyjne OTO, Shootme oraz Televisor, natomiast projekt etykiety Tyskiego 0,0% stworzyła agencja BNA.

MW