Logo

Marketing MIX

TYM, którzy chcą zdrowo zacząć dzień – Tymbark

Tymbark w najnowszej kampanii pokazuje, że szklanka soku pasuje do każdego śniadania, niezależnie od jego formy! Bo przecież poranki każdy z nas spędza inaczej – to różne pory wstawania, poranne rytuały i sposoby jedzenia śniadań. Tym, którzy chcą zdrowo zacząć dzień… przyda się Tymbark!

Niezależnie od tego, czy rodzinnie, czy w pojedynkę, w biegu, czy na spokojnie – pijąc sok pomarańczowy Tymbark do śniadania każdy z nas może zdrowo zacząć dzień. Bo sok pomarańczowy to źródło witaminy C oraz jedna z 5 zalecanych dziennych porcji owoców i warzyw.

Kampania marki składa się ze spotu głównego, który pokazuje poranki różnych osób i tym samym różne podejścia do śniadań , a także krótszym formacie skupiającym się na benefitach picia soku do śniadania. Tym, którzy zaczynają dzień od porcji owoców i warzyw – soki Tymbark pozwalają zdrowo zacząć dzień.

Wykorzystana w kampanii, związana z logotypem i nazwą marki gra słowna oparta o przekaz „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej. Kolejny raz wyróżnia ona komunikację marki i spaja kampanię we wszystkich kanałach.

Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VOD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

TYM, którzy… chcą zobaczyć, jak zdrowo zacząć dzień:

Agencja reklamowa odpowiedzialna za spoty telewizyjne i działania outdoorowe: Agencja Publicis

Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreacje digitalowe: Videomill

Dom mediowy: Starcom

MW