Marketing MIX Lubelska wystartowała z nową kampanią „Żyj Kolorowo”

Lubelska wystartowała z nową kampanią „Żyj Kolorowo”

0

Lubelska prezentuje nową kampanię – „ŻYJ KOLOROWO” i zaprasza do niezwykłego świata marki czyli krainy wiecznej imprezy, obfitości i eksplozji smaków oraz kolorów, stworzonej z myślą o wszystkich „młodych duchem”. Nowa komunikacja nawiązuje nie tylko do szerokiego portfolio smaków marki, lecz także do jej zakręconego, wakacyjnego charakteru.

Sezon na Lubelską – 3,2,1… start!

Lubelska to najbardziej kolorowa i owocowa marka w portfolio Stock Polska, co potwierdza jedna z najszerszych, dostępnych na rynku ofert smaków. Tegoroczna komunikacja bazuje na nowym – gorącym i stworzonym w wyspiarskim klimacie świecie marki. „Wyspa Lubelska” to niezwykłe miejsce, gdzie panuje wieczna impreza, wszystko jest utrzymane w maksymalnie świeżej i owocowej formule, a rutyna to ostatnia rzecz, którą można tam znaleźć.

Dlaczego ŻYJ KOLOROWO? Bo tak jest ciekawiej! Zbieranie nowych doświadczeń, bogactwo relacji ze znajomymi, wzajemne inspiracje, spotkania w plenerze to świat, do którego zaprasza Lubelska. To również świetny partner dobrej zabawy dla wszystkich „młodych duchem”. Bo jeśli „żyjesz kolorowo” – masz mnóstwo energii, nowych pomysłów i chęci do zabawy, a wiek nie ma tu żadnego znaczenia!

– Polscy konsumenci uwielbiają  lekkie, owocowe i orzeźwiające smaki. Doskonałym dowodem na to jest nasza Lubelska Cytrynówka, która od lat jest nr 1* na rynku. Obserwujemy też jak ważne są dla konsumentów duży wybór i dostępność różnorodnych smaków. Młodzi klienci preferują spontaniczne wyjścia ze znajomymi i chcą mieć różne opcje smaków do wyboru – adekwatnie do okazji i swoich preferencji. Z tego powodu jesteśmy też liderem** na rynku w małych formatach. – mówi Marta Uss, Senior Brand Manager marki Lubelska w Stock Polska.

Hasło kampanii to również bezpośrednie odniesienie do szerokiego portfolio smaków Lubelskiej – cytryna, gruszka, porzeczka, grejpfrut, wiśnia czy żurawina – do wyboru do koloru! Bogactwo wariantów sprawia, że sięgając po Lubelską każdy konsument może znaleźć coś w sam raz dla siebie: smaki kwaśne, słodkie, orzeźwiające, leśne a także te bardziej tropikalne. Wszystko to dostępne w lekkiej formule. Do tego wyważona zawartość alkoholu 30% sprawia, że to doskonała propozycja na sezon wiosenno-letni.

– Kategoria alkoholi kolorowych rośnie na poziomie 7,2%.*. Na jej tle, Lubelska odnotowuje wyjątkowo dynamiczny wzrost 14,8%*. To bardzo obiecujące wyniki. Mamy jednak świadomość, że jako lider nie możemy zwolnić tempa. Już niedługo znowu zaskoczymy konsumentów nowością w portfolio Lubelskiej. Wierzymy, że znajdzie ona wielu wiernych fanów. A to dopiero początek 2020 roku! – zapowiada Marta Uss.

Niezwykły świat Lubelskiej, którego przedsmak znajdziecie TUTAJ.

Nową koncepcję kreatywnąstworzyła agencja Schulz Brand Friendly, a za działania PR odpowiada Publicis Consultants. W ramach kampanii zostały zaplanowane działania w digitalu (na Facebooku, Messengerze), konkursy konsumenckie, eventy, działania PR i współpraca z influencerami.

* Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska z Dyskontami (Food), sprzedaż wolumenowa, okres: luty 2019 -styczeń 2020, kategoria: wódka smakowa

** Stock za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska bez Dyskontów (Food), sprzedaż w sztukach, okres styczeń 2019 – grudzień 2019, kategoria: wódka smakowa małe formaty 100 i 200 ml

MW