Marketing MIX Biedronka w specjalnym wideo dziękuje za postawę w czasie epidemii koronawirusa

Biedronka w specjalnym wideo dziękuje za postawę w czasie epidemii koronawirusa

0

Sieć dyskontów Biedronka (koncern Jeronimo Martins Polska) opublikowała na swoich kanałach spot, w którym podkreśla wagę pracy swojego zespołu i dziękuje, zarówno swoim pracownikom i klientom za odpowiedzialne zachowanie w trudnym czasie epidemii. Zachęca też tych, którzy mogą do pozostania w domu.

– Dziś wszyscy czekamy i nie wiemy co niesie za soba kaśdy dzień. Ale wiemy, że są rzeczy, które nie mogą czekać i dla dobra nas wszystkich każdy powinien odpowiedzialnie robić, to co należy. Dlatego zostancie w domach (…). Inni sprawią, że niczego Wam nie zabraknie. Każdego dnia robią to tysiące kobiet i mężczyzn, po to by wasze sklepy były codziennie otwarte i codziennie bezpiecznie (…). Dziękujemy Wam wszystkim, że robiąc to co do Was należy, pozwalacie robić nam to co należy do Was. Dla dobra nas wszytskich. Dziękujemy naszemu zespołowi, że czyni niemożliwe, możliwym. Każdego dnia – mówi lektor w spocie.

To już kolejna inicjatywa sieci sklepów Biedronka w kontekście pandemii koronawirusa. W połowie marca sieć wprowadziła w swoich sklepach specjalne rozwiązania:  płyny dezynfekujące i chusteczki Dada dla klientów, zmiana czasu pracy sklepów i limity osób na terenie placówek. Pracownicy Biedronki również zostali objęci działaniami zabezpieczającymi. Sieć prosi też swoich klientów, by włączyli się do dbania o bezpieczeństwo i komfort zakupów. Klienci sklepów Biedronka w całej Polsce będą mogli zapłacić zbliżeniowo za zakupy do 100 zł bez konieczności potwierdzania ich kodem PIN. Proces wdrażania tej zmiany rozpoczął się w piątek, 20 marca i objął od razu wszystkie sklepy sieci.

Najnowsza opcja to także akcja dla seniorów, którzy w dobie rozprzestrzeniania się koronawirusa są grupą szczególnie zagrożoną. Biedronka pomoże połączyć seniorów potrzebujących pomocy w zrobieniu zakupów z osobami, które są gotowe pomagać. Sieć wprowadza także pierwszeństwo wejścia seniorów do sklepu w pierwszej godzinie od otwarcia, a także pierwszeństwo obsługi przy kasie na każdą prośbę osoby starszej. Wszystko to pod hasłem „Czas na pomaganie seniorom 65+”.

KL